بازار پر رونق مرده فروشی در آمریکا

© AFP 2023 / Chandan KhannaIn this photograph taken on November 4, 2015, an Indian medic walks through a cold storage unit as he inspects a morgue in New Delhi
In this photograph taken on November 4, 2015, an Indian medic walks through a cold storage unit as he inspects a morgue in New Delhi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درایالات متحده آمریکا یک بازار نیمه قانونی وجود دارد که در آنجا اجساد مردگان و اعضای بدن آنها به خرید و فروش گذاشته می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، دلیل وجود چنین بازاری تمایل آمریکاییان فقیر به صرفه جویی در به خاک سپاری خود پس از مرگ است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت های آمریکایی در حال فعالیت در این بازار نیمه علنی، معمولا قراردادی درباره سوزاندن رایگان بخشی از جسد فروشنده را امضا کرده و در مقابل از حق استفاده از بقیه اعضای بدن وی به صلاح دید خود برخوردار می شوند.
شرکت های در حال فعالیت در این بازارپول های هنگفتی به دست می آورند و مثلا یکی از آنها طی سه سال 1.25 میلیون دلار در آمد داشته است.
شرکت های خریدار جسد کامل را بین 3 تا 10 هزار دالر قیمت گذاری می کنند اما معمولا بدن به شش بخش تقسیم می شود. بهای بدن با پاها 3500 دالر، بهای سر 500 دالر، بهای هرپا 350 دالر و بهای ستون فقرات 300 دالر می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала