نظرسنجی اسپوتنیک: تا چه حد رسانه های امریکائی رویداد های داخلی و خارجی را عینی نشر می نمایند؟

© AFP 2023 / Timothy A. Claryنظرسنجی اسپوتنیک: تا چه حد رسانه های امریکائی رویداد های داخلی و خارجی را عینی نشر می نمایند؟
نظرسنجی اسپوتنیک: تا چه حد رسانه های امریکائی رویداد های داخلی و خارجی را عینی نشر می نمایند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تقریباً 60% امریکائی های به رسانه های مهم و اساسی کشور خود اعتماد ندارند، در جریان تقریباً 2.5 سال تعداد بی اعتمادی مردم به رسانه های غرب تا 6% افزایش یافته است.

از بازپرس شدگان سوال شده بود:

به نظر شما، آیا رسانه های مشهور امریکا رویداد های داخلی و خارجی را عینی نشر می نمایند و یا آنها تحت فشار سیاستمداران و سرمایگذارن بزرگ قرا دارند؟

نتایج نظر سنجینشان داد که تقریباً 60% (59%) بارپرسش شدگان امریکا به این عقده اند که رسانه ها نظریات سیاستمداران و صنعتگران را انعکاس میدهند.  به طور مثال از سال 2015 این نوع تبلیغات تا 6% (از 53 تا 59%) افزایش یافته است.

انشعاب در بین جمهوری خواهان و دموکرات ها بیشتر مشاهده می شود: بطور متوسط تقریباً (44%) دموکرات ها و تقریباً (75%) جمهوری خواهان ترامپ به نشرات رسانه ها باور ندارند.

© Sputnikنظرسنجی اسپوتنیک
نظرسنجی اسپوتنیک - اسپوتنیک افغانستان
نظرسنجی اسپوتنیک

نظرسنجی سال 2017 آژانس Sputnik News را کمپنی سابقه دار فرانسه انجام داد که نظریات عامه را جمع آوری می نماید، نظر سنجی را IFop از تاریخ 20 تا 27 سپتامبر 2017 در نواحی مختلف و با اشخاص مختلف امریکا انجام داده است که در آن نظریات 802 نفر سر سن 18 جمع آوری گردیده است.

حداکثر اشتباً احصائیه آن در تمام کشورها  +-3.1% وسطح اطمینان آن 95% میباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала