دیدار غنی با قهرمانان لیگ برتر افغانستان

© AFP 2023 / Dan Kitwood/PoolПрезидент Афганистана Ашраф Гани Ахмадзай
Президент Афганистана Ашраф Гани Ахмадзай - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف غنی امروز شنبه 6 عقرب، با ورزشکاران تیم‌های فوتبال شاهین آسمائی و د میوند اتلان در ارگ ریاست جمهوری دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک یه نقل از طلوع نیوز، در خبرنامه‌یی که از سوی ارگ ریاست جمهور به نشر رسیده است گفته شده است که دراین دیدار اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان، هر دو تیم را مورد تشویق قرار داد و قهرمانی تیم شاهین آسمایی را در لیگ برتر افغانستان تبریک گفت.
در این دیدار نخست محمدیوسف کارگر، معاون فنی فوتبال افغانستان به نمایندگی از فدراسیون فوتبال کشور، از توجه و حمایت رییس‌جمهور غنی برای به ورزش به ویژه رشد فوتبال، سپاس گذاری کرد.
وی گفت:" ورزشکاران فوتبال کشور با درخشش در مسابقات ملی و بین المللی، توانستند دستاوردهای بزرگی را رقم بزنند و چهرۀ جدید افغانستان را به جهانیان معرفی نمایند که این‌همه از برکت حمایت و مدیریت مدبرانه رئیس جمهور بوده است."
آقای کارگر در ادامه افزود که در چند دهۀ اخیر، برای اولین‌بار است که مسابقات فوتبال کشور با معیارهای بین‌المللی از طرف شب در افغانستان برگزار می‌شود و از این ‌پس ورزشکاران نیاز ندارند استدیوم‌های کشورهای دیگر را جهت تمرین، به کرایه بگیرند.
فیض محمد فیضی، مربی تیم شاهین آسمایی و سیدمحمد هاشمی، مربی تیم دمیوند اتلان، به گونۀ جداگانه صحبت کردند و از حمایت و تشویق رییس‌جمهور کشور از ورزشکاران فوتبال قدردانی نمودند.
آنها گفتند که ورزشکاران در کنار اینکه دستاوردهای بزرگی را به افغانستان به ارمغان می‌آورند، مشکلاتی نیز فراراه‌ شان قرار دارد و خواهان رسیدگی به وضع اقتصادی ورزشکاران شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала