بزرگترین رسوایی جنسی در کشتی زیر دریایی برتانیا

© Flickr / Defence ImagesRoyal Navy Vanguard Class submarine HMS Vigilant returning to HMNB Clyde after her extended deployment.
Royal Navy Vanguard Class submarine HMS Vigilant returning to HMNB Clyde after her extended deployment. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
9 نفر از افسران زیردریایی هسته ای HMS Vigilant نیروهای بحری بریتانیا، پس ازیک رسوایی جنسی وکشف مواد مخدر در خون آنها از کار اخراج شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دیلی میل ،اثرات کوکائین در خون نظامیان یافت شده است. همچنین، عمله مشکوک به سازماندهی شب نشینی برای مصرف مواد مخدر شده اند و یک تن از ملوانان با یک فاحشه به برقراری رابطه جنسی متهم شده است.

علاوه بر این، دو افسربه خاطر داشتن روابط نا مشروع با همدیگر از کار اخراج شدند. یک نظامی دیگربه خاطر فرار از خدمت برای ملاقات با دوست دخترش محاکمه خواهد شد.
دیلی میل خاطرنشان می سازد که، در نهایت حدود 10 درصد عمله این زیر دریایی در ارتباط با بزرگترین رسوایی در تاریخ نیروی بحری بریتانیا زیردریایی را ترک کردند.
پیشتر اعلام شده بود استیوارت آرمسترانگ، کاپیتان زیردریایی و بریدمن ربکا ادواردز نیز به اتهام داشتن روابط نامشروع از خدمت اخراج شده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала