ادامه رسوایی جنسی؛ واکنش جنرالی که عکسش در صفحات اجتماعی نشر شده+ویدیو

© Photo / J.a.kادامه رسوایی جنسی؛ واکنش سرطبیب قوای هوایی افغانستان به اتهام علیه وی+ویدیو
ادامه رسوایی جنسی؛ واکنش سرطبیب قوای هوایی افغانستان به اتهام علیه وی+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک جنرال نظامی کشور که از دیروز بدینسو عکس‌هایش در صفحات اجتماعی در پیوند با خبر سوء استفاده جنسی از یک دختر نشر شده، طی یک تماس ویدیویی این اتهامات را رد نموده است.

یک تن از جنرالان کشور که خود را قومندان آقا می‌نامد، طی یک تماس ویدیویی مدعی شده است که در پیوند به سوء استفاده جنسی از یک دختر توسط سرطبیب قوای هوایی افغانستان از عکس وی سوء استفاده شده است و او این عمل را انجام نداده است.

قبل از این، در شبکه های اجتماعی خبرهایی نشر شده بود که دگروال غلام رسول مایل لغمانی، سرطبیب قوای هوایی افغاستان با استفاده از صلاحیت های وظیفوی خویش بالای یک زن تجاوز جنسی کرده است.

طبق پست ها در صفحات مختلف خبری افغانی در شبکه اجتماعی فیسبوک، در این فیلم تجاوز جنسی  گویا توسط دگروال غلام رسول مایل لغمانی سرطبیب قوای هوایی بر یک دختری صورت گرفته است  که می‌خواست بعنوان کارمندِ  سرطبابتِ قوای هوایی افغانستان قبول شود.

این در حالیست که یکی از صفحاتی که برای اولین بار ویدیو های از این شخص را نشر کرده بود به حکومت هشدار داده است که تا ۲۴ ساعت آینده سه ویدیو دیگری هم از افراد بلند پایه حکومتی را نشر خواهد کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала