بازسازی ورزشگاه ایکاترینبرگ برای جام جهانی 2018 تکمیل شد + ویدیو

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر بازسازی ورزشگاه ایکاترینبرگ برای جام جهانی 2018 تکمیل شد + ویدیو
بازسازی ورزشگاه ایکاترینبرگ برای جام جهانی 2018 تکمیل شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در اطراف این ورزشگاه یک مسیر به طول 800 متر با پوشش ضد لغزش لاستیک به طور فنی ساخته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پورتال 2018 Welcome2018.comبه نقل از شرکت «سینارا دیولپمینت» نوشت: کار ساخت و ساز و بازسازی محوطه مجاور ورزشگاه ایکاترینبرگ که میزبان جام جهانی فوتبال 2018 می باشد، به طور کامل به پایان رسیده است.

رویش چمن ورزشگاه سارنسک میزبان جام جهانی فوتبال 2018 - اسپوتنیک افغانستان
رویش چمن ورزشگاه سارنسک میزبان جام جهانی فوتبال 2018

در این گزارش آمده است: در اطراف این ورزشگاه به مساحت 8 هکتار چمن، بیش از 150 درخت کاج و درختان برگریز، نزدیک به 2 هزار بوته سبز، 340 متر مربع گل چند ساله کاشته شده است و در آینده ای نزدیک چوکی و سطل های اشغالی هم در اطراف ورزشگاه نصب می شود.

تیمور ایفونسیوف مدیر شرکت «سینارا دیولپمینت» در این باره گفت: هم اکنون کار روی اتاق های که برای ورزشکاران است کار جریان دارد و ما می خواهیم محیط راحت و ایمن برای ورزشکاران و تماشگران در تمام این مجموعه ورزشی ایجاد کنیم. بنابراین در دیوارهای داخل ورزشگاه تصاویر گرافیکی با مضمون های جالب نصب خواهد شد.

ورزشگاه ایکاترینبرگ آرنا در بخش مرکزی شهر بین خیابان های رپین و پیروگوف موقعیت دارد. این ورزشگاه در جریان جام جهانی 2018 حدود 35 هزار تماشاگر را در خود جا خواهد داد، اما پس از جام جهانی ظرفیت این ورزشگاه به 23 هزار نفر کاهش می یابد.

جام جهانی فوتبال 2018 که از تاریخ 14 جون 2018 آغاز و 15 جولای 2018 به پایان می رسد در 11 شهر بزرگ روسیه مانند: مسکو، کالینینگراد، سن پترزیورگ، ولگا گراد، کازان، نیژنی نووگورد، سامارا، سارنسک، روستوف-نا-دانو، سوچی و ایکاترینبرگ برگزار خواهد شد.

در ورزشگاه ایکاترینبرگ چهار مسابقه از مرحله گروهی برگزار خواهد شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала