رسوای جنسی یک تن از دگروالان دیگر در افغانستان اما اینبار دگروال وزارت داخله

© Photo / J.a.kرسوای جنسی یک تن از دگروالان دیگر در افغانستان اما اینبار دگروال وزارت داخله
رسوای جنسی یک تن از دگروالان دیگر در افغانستان اما اینبار دگروال وزارت داخله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله بخاطر عمل نامشروع این دگروال چی اقداماتی را روی دست خواهد گرفت؟

بعد از آن که فیلمی از تجاوز جنسی یکی از منسولین وزارت دفاع ملی افغانستان در صفحات اجتماعی دست به دست شد یک فیلمی از روابط عاشقانه ای یکی از دگروالان وزارت امور داخله (پولیس) در صفحات اجتماعی پخش شده است که نشان میدهد احتمالا دگروال حاجی موسی ناصرزی یکی از منسولین پولیس وزارت امور داخله در منزلی با یکی از زنان مصروف سکس و عیاشی میباشد.

گرچند در تماشای این فیلم معلوم میگردد که ممکن اشتبآ این فیلم در یک تماس ویدیو با کسی برقرار شده باشد اما با آن هم معلوم نیست که آیا زنی که با این دگروال مصروف عشق بازی است از قبل طرح ریزی نموده است یا خیر.

در هر دو صورت در این فیلم میبینیم که یک دگروال وزارت امور داخله ملبس با یونیفروم پولیس با زنی مصروف عشقبازی است عملی که در افغانستان با شدیدترین الفاظ تقبیع میگردد و از نظر دینی هم روابط عاشقانه زن و مرد و یا مرد با مرد لواطت گفته میشود و برای یک مرد و زن ازدواج شده جزای سنگسار را دارد.

حالا دیده شود که وزارت امور داخله بخاطر عمل نامشروع این دگروال چی اقداماتی را روی دست خواهد گرفت؟ زیرا در اکثر قضایا دیده شده است که در پیوند به فساد های اداری و اخلاقی بنابر مسایل قومی و زبانی حمایت های یک تعداد رهبران صورت میگیرد که متاسفانه در دو قضیه اخیر که دو تن از دگروالان وزارت دفاع ملی و وزارد داخله افرادی دخیل هستند که مربوط به یک زبان و یک ملیت میشوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала