جنگ آینده روسیه چگونه خواهد بود؟

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Многоцелевые истребители МиГ-29 пилотажной группы "Стрижи" принимают участие в авиационном шоу на Международном военно-техническом форуме "Армия-2016"
Многоцелевые истребители МиГ-29 пилотажной группы Стрижи принимают участие в авиационном шоу на Международном военно-техническом форуме Армия-2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده پیشین نیروهای هوایی - فضایی روسیه، رئیس کمیته شورای فدراسیون دفاع و امنیت ویکتور باندارف در مصاحبه ای باآژانس "تاس" در مورد جنگ آینده صحبت نمود.

به گزارش اسپوتنیک، این نظامی روسیه گفت: جنگی میان تخنیک های مدرن و پیشرفته وجود خواهد داشت و اکنون مشخص شده است که با تفنگ و ماشیندار های اتومات، مقاومت در برابر ابزارهای مدرن غیرممکن است. مهمترین نقش را ، شناسایی از فضا و کنترل حریم هوایی، و راکت های کروزهدایت شونده، ایفا می کند.
به گفته وی، در جریان جنگ سوریه "ما آموخته ایم که با یک روش جدید مبارزه کنیم" و "جنگ های بعدی نه تنها در هوا، بلکه در فضا، و اولویت دادن به نوع خاصی از نوع نیروهای مسلح خواهد بود."
باندارف همچنین در مورد توسعه سلاح های آینده روسیه گزارش داد. به گفته وی، بم افکن های استراتژیک Tu-160 در جهان بی مانند است. او گفت: "اکنون با از سرگیری تولید آن، فن آوری های بکار برده خواهد شد که ، هوا پیما را تا 40 سال دیگر هم فوق العاده نگاه خواهد داشت.

بم افکن های نسل پنجم سو-57 را نسبت نامرئی بودنش باندارف در میان نمونه های موجود "بهترین"خوانده است. او گفت: این در واقع یک هواپیمای بسیار زیبا است و نه تنها پنجمین، بلکه می تواند حتا نسل ششم نیز به حساب آید.. هواپیما توانایی نوسازی گسترده ای را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала