سیا: اسامه بن لادن فیلم‌های پورن می‌دید

© AP Photo / Fileاسامه بن لادن کدام فیلم‌ها را می‌دید؟
اسامه بن لادن کدام فیلم‌ها را می‌دید؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان اطلاعاتی امریکا CIA فیلم‌هایی را اعلام کرد که اسامه بن لادن «تروریست نمبر یک جهان» آن‌ها را تماشا می‌کرده است، اما این سازمان از نشر فیلم‌های پورن به دست آمده از او، خودداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این سازمان اطلاعاتی امریکا از نشر 470 هزار سندی خبر داده بود که به‌گفتۀ این سازمان در جریان عملیات دستگیری بین لادن در ایبت‌آباد پاکستان به دست نیروهای امریکایی افتاده است. این اسناد شامل فایل‌های متن، صدا، ویدیو و فایل‌های نرم‌افزاری بود.

در خبرنامۀ سازمان اطلاعات امریکا آمده است: «با نشر اسناد امروز از مجموعۀ ایبت‌آباد، بخشی از اسناد باقی ماندند. اسنادی که به امنیت کشور ما به صورت مستقیم آسیب می‌زند، فایل‌های پورن، فایل‌هایی که حق بازنشر ندارند و تحت محافظت قانون کاپی‌رایت استند، ویروس‌های کمپیوتری و فایل‌هایی که کاپی دیگر فایل‌ها استند.»

سازمان سیا به طور مثال بخشی از عناوین فیلم‌هایی را منتشر کرده است که از نزد اسامه یافت شده است. به گفتۀ این سازمان اسامه، فیلم‌هایی در مورد بیوگرافی خود تماشا می‌کرده است، از جمله فیلم‌هایی به نام‌های «تحت تعقیب‌ترین فرد جهان»، «در قدم‌های بن‌لادن» و «این بن لادن کجاست؟».

در فهرست این فیلم بخشی از فیلم‌های مشهور علمی و فیلم‌هایی در مورد طبیعت وجود دارند: مستند «بی‌نظیر ترین صحنه‌های حیات وحش» از بی‌بی‌سی، فیلم‌های «نیشنل جئوگرافی» در مورد کانگفو، شکارچیان حیات وحش و مارهای سمی.

در مجموعۀ فیلم‌های اسامه بن لادن، فیلم «کرملین از داخل»، فیلمی در مورد تمدن پرو و «تاریخ هند» نیز شامل استند.

 در این مجموعه چند فیلم کارتونی نیز پیدا شده است، کارتونی‌های «مورچه‌ها»، «بت‌ من»، «چوچه مرغ»، «تایرها» و غیره از جمله کارتونی‌های یافت شده از نزد این تروریست بزرگ استند.

در کمپیوتر اسامه، بازی کمپیوتری به نام Final Fantasy VII نیز پیدا شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала