کواکامی: «مردم در جاپان و امریکا آموزش دیده اند که نیندیشن»+عکس

© Fotolia / ChagpgМозг
Мозг - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
من معتقدم که شما می توانید با خنده بر این جامعه، او را رد کنید

جاپان مدت هاست که به عنوان کشور با چیزهای شگفت انگیز و پوچ مشهور است.  هرکسی که یک با در سرزمین خورشید بوده باشد، تأیید میکند که دلایلی برای این وجود دارد. اما همه نمی دانند که صدها وسیله که در دنیا مشهوراست توسط یک فرد به نا کینجی کواکامی اختراع شده اند.

تقریبا همه خلایق کواکامی را دیده اند. عکس های اشیای عجیب را که او ساخته است مدتهاست که در اینترنت و رسانه ها منتشر می شوند. این مرد جاپانی صدها محصول عجیب را اختراع کرده است، از جمله چوبک های  غذاخوری با پکه که هنگام غدا خوردن آنرا سرد می کند، عینک هایی با قطره های دارویی و کفش های با کروهای بلند و تیر های برای تمرین و غیره.

کاواکامی میگوید انتظار داشت که اشیای پوچ مردم را وادار به فکر کردن کند، اما این اتفاق نیافتاد. «در اروپا، من یک هنرمند هستم. در استرالیا و کانادا، نام من دانشمند است. در چین و هانگ کانگ نمی تواننند درک کنند چرا من از اختراعات ام  پول نمی گیرم. و تنها در جاپان و ایالات متحده فکر می کنند که چیزهای خنده دار را برای کلوب های شبانه می سازم»، — او شکایت دارد. «مردم در جاپان و امریکا آموزش دیده اند نیندیشن»

با وجود این همه، مخترع معتقد است که در نهایت آثار وی به هدر نمی رود. کاوكامی می گوید: «اگر مردم خنده كنند، هیچ مشکل  نیست. خنده باید بیشتر باشد. من معتقدم که  شما می توانید با خنده بر این جامعه، او را رد کنید.»

او بدلیل این که ماتریالیسم را نمی شناسد و از این که امروز همه چیز به یک محصول تبدیل شده متنفر است، اشیای را که می سازد نمی فروشد.

​ça ramène au chindōgu du génial Kenji Kawakami pic.twitter.com/8lNwoJ9hDs

​Love Chindogu: the Japanese art of useless usability! Hay Fever Hat by #kenjikawakami #chindogu #japanese #art #dehttps://t.co/6dpb7OsQtQ pic.twitter.com/FvLNdxuteA

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала