بن لادن: جهاد، تصاویر لوچ و فلم های کارتونی او

© Sputnikبن لادن: جهاد، تصاویر لوچ و فلم های کارتونی او
بن لادن: جهاد، تصاویر لوچ  و فلم های کارتونی او - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آرشیف محرم اسامه بن لادن چه چیزها پنهان شده بود.

اداره مرکزی استخبارات امریکا «CIA» فایل های که تا به حال محرم بودند و نیروی ویژه امریکایی در جریان حمله بر خانه «تروریست نمبر یک»، رهبر گروه «القاعده» اسامه بن لادن در ابت آباد پاکستان به دست آورده بود، افشا ساخته است. برعلاوه سخنرانی ها که در انها جهت نابودسازی کفار دعوت بعمل می آورد و قضاوت ها راجع به حوادث در جهان اسلام، در آرشیف فلم های کارتونی، کومیکس ها و حتی تصاویر برهنه وجود داشتند. نشریه انتیرنیتی «Lenta.ru» معلوم نموده که طراح مرگبارترین عمل تروریستی در تاریخ وقت فراغت خود را چگونه سپری میکرد.

«اسامه بن لادن در نزدیک دروازه ایستاده بود. او قد بلند داشت و نسبت به آنچه انتظار میرفت، لاغر اندام و برخلاف تصور من، با ریش کوتاه و موهای سفیدشده معلوم میشد. در مقابل او زن قرار داشت. دستان او بر شانه های او قرار داشتند. من بدون تاخیر اندکی بالاتر از شانه راست زن نشان گرفتم و دو بار ماشه را فشار دادم. کله بن لادن شق شد، او افتاد. من یک مرمی دیگر را بر کله او فیر کردم. برای حفظ ماتقدم». روبرت او،نیل سرباز نیروی ویژه امریکایی روز 1 می سال 2011، وقتیکه تروریست تحت پیگرد در جهان بعد از ده سال جستجوی بدون نتیجه از بین برده شد، چنین تشریح میکند.

کله سرکرده برای تصویر بعد از مرگ به توته ها جمع آوری شد و جسد او مطابق رسم اسلامی — ابتدا غسل دادند، در کفن پوشاندند و بعداً در خریطه با وزن ها قرار دادند و در بحر انداختند. مرگ تروریست شماره یک توجه جهانیان را بخود جلب کرد، ولی ادارات استخباراتی در مورد فاش نمودن معلومات راجع به این که در خانه او چه یافت شده، از عجله کار نمی گرفتند.

اسامه بن لادن کدام فیلم‌ها را می‌دید؟ - اسپوتنیک افغانستان
سیا: اسامه بن لادن فیلم‌های پورن می‌دید

 

پرده راز اندک اندک در سال های 2015-2016 برداشته شد و بالاخره در نوامبر سال 2017 به تعداد 18 هزار سند، 79 هزار کست اودیو، مناظر و 10 هزار ویدیو از کمپیوتر و دیسک های تروریست منتشر شدند. برای بار اول یادداشت های روزمره بن لادن منتشر شده که در آنها رهبر جهاد نظرات خود راجع به جهان و وظایف جنبش اسلامی در میان می گذاشت.
طبق ارزیابی مولفان بلوگ راجع به سیاست دفاعی امریکا Long War Journal که از CIA افشاکردن اسناد محرم را مطالبه میکرد، تحلیل تمام اسناد نشرشده سال ها وقت در بر خواهد گرفت، ولی بعضی چیزها همین اکنون معلوم شده اند.

 

 

با وجود آن که بن لادن در سال های اخیر در خانه در ابت آباد در انزوا به سر می برد، ولی او قصد نداشت از راه جهاد روگردان شود و بصورت فعالانه «القاعده» را رهبری میکرو و با پیروان خود رد سراسر جهان ارتباط داشت.
مدت زمان طولانی فکر میشد که «القاعده» سنی و ایران شیعه اگرچه دشمن مشترک — در چهره امریکا دارند، ولی بصورت حتمی حد اقل به موجب تضادهای مذهبی باهم دشمنی خواهند کرد. ولی باوجود این همه، سند جالب توجه تحلیلگران را بخود جلب نموده که نزد اسامه بن لادن یافت شده است.
این سند توسط جهادی بلند پایه نوشته شده و از متن آن فهمیده میشود که ایران به «جوانان سعودی» در «القاعده» تمام چیزهای لازم، بشمول پول، سلاح و آمادگی در کمپ های گروه شیعه «حزب الله» در لبنان فراهم ساخته است. تهران در بدل فقط مقابله با منافع امریکا در عربستان سعودی و دول دیگر خلیج فارس خواسته است. همکاری، احتمالاً، در سپتمبر سال 2001 آغاز شده: در آن وقت نیروهای امریکا به تروریستان در افغانستان شکست وسیع داد و شورای تحت رهبری «القاعده» به ایران نقل مکان نمود.

 

 

حتی اگر این نوشته حقیقت هم داشته باشد، از قرار معلوم، ایران کفاره همکاری با تروریستان را پرداخته است: جهادیون وعده های شان را نقض کردند و تهران به خاطر انتقام جویی چند تن از اعضای «القاعده» را بازداشت نمود.
نظر به نوشته ها، بن لادن ایران و «القاعده» را دشمنان یکدیگر نه، بلکه طرفداران متساوی الحقوق میدانست که، بطور مثال، میتوانند باهم دوستی کنند، اگر به کفار امریکایی پاسخ داد و گاهی هم باهم دشمنی کنند. رهبر تروریستان نامه قهرآمیز به رهبر معظم ایران آیت الله خامینایی نوشته بود و در آن رهایی اقارب خود را مطالبه کرده بود و همدستان او زمان دیپلومات ایرانی را اختطاف کرده بودند و تبادله آو را با عضو بلند پایه «القاعده» پیشنهاد کرده بودند.
نه تنها ایران زیان دیده: در چند کست ویدیویی بن لادن در باره چند شیخ سعودی معلومات میدهد که به امر جهانی جهاد کمک میکنند.
پسر بن لادن خواستار حمله مسلحانه بر رژیم بشار اسد شد - اسپوتنیک افغانستان
پسر بن لادن خواستار حمله مسلحانه بر رژیم بشار اسد شد
در فایل های «تروریست نمبر یک» نه تنها جای برای بحث ها راجع به جهاد و آیت الله های ایران وجود داشت. به کارشناسان معلوم شده که بن لادین قبل از خطابه ویدیویی تمرین میکرد: تصاویر زیادی در دیسک کمپیوتر نگهداری میشدند.

 

در کمپیوتر دیسک های زیادی حاوی فلم های کارتونی بسیار زیاد یافت شده اند. فلم با شرکت جیکی چن نیز در کمپیوتر یافت شده است. همچنان بازی Counter-Strike- بازی که به مبارزه نیروی ویژه با تروریستان وقف شده، نیز یافت شده است. در ویدیوی خانگی ویدیو راجع به قصه های بسیار خنده آور در تاریخ امریکا در پهلوی راهنما راجع به بافندگی قرار داشت. در دیسک فلم مستند مورگان سپیرلوک ژورنالیست مستقل بنام «این بن لادین در کجاست؟» و فلم راجع به اینکه حملات 11 سپتمبر سال 2011 توسط مقامات امریکایی سازماندهی شده بودند، یافته اند.

تصویرهای لوچ و بازی های کهنه جنسی به شکل کارتون نیز یافت شده و در CIA آشکارا تفهیم نموده که به هیچ وجه قصد ندارند دلچسپی های جنسی رهبر بی رحم جهاد جهانی را در میان بگذارند. کمتر کسی به این متوجه شده، ولی قبلاً در ماه فبروری سال 2017 در رسانه ها فتوای محرم از فایل های محرم تروریست که قبلاً نشر گردیده بودند، به نشر رسید که در آن او به برادران که در جبهات نبرد مدت زمان طولانی بدون همسران شان می جنگند، اجازه جرق زدن میدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала