گل‌گذاری پوتین در پای مجسمۀ مینین و پژارسکی

© Sputnik / Sergey Guneevگل‌گذاری پوتین در پای مجسمۀ مینین و پژارسکی
گل‌گذاری پوتین در پای مجسمۀ مینین و پژارسکی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در روز «اتحاد ملی» این کشور، در کنار مجسمۀ مینین و پژارسکی در میدان سرخ مسکو، دستۀ گل گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، در این مراسم رییس‌جمهور روسیه را شماری از مقامات شورای دولت، رهبران احزاب، رهبر انجمن یهودها، رهبر بوداییان و مفتی ارشد مسلمانان مسکو و مسوولان نهادهای جوانان نیز همراهی کرند.

آقای پوتین در پایان این مراسم، به گفتگو با بزرگان مذهبی و مسوولان نهاد های جوانان پرداخت و با فعالان جوان عکس مشترک گرفت.

آقای پوتین به جوانانی که در میان شان شماری از کادرهای علمی جوانان در بخش نظامی نیز حضور داشتند، آرزوی موفقیت در تحصیل و یافتن مسیر درست زندگی آینده را کرد.

رییس جمهور پوتین گفت: «این لباس (نظامی) بسیار ضروری است، بسیار خوب است و هیجان می‌آفریند، اما هر کدام در آینده مسیر شخصی خود را انتخاب می‌کند، حتمی نیست این مسیر با تسمۀ شانه یا ناوگان ارتباط داشته باشد، هرچند این بخش هم از لحاظ صحت بسیار مفید است و نیاز هم است، ولی شما مجبور به ادامۀ آن نیستید، شما آدم‌های آزاد استید، هر کدام مسیر بهتر را برای خود پیدا کنید.»

کوزما مینین و دمیتری پژارسکی رهبران جنگ در برابر لهستان بودند که در سال 1612 توانستند مسکو را از زیر استعمار لهستان بیرون کنند. همه سالی جشنی به نام «اتحاد ملی» در چهارم نوامبر به افتخار این پیروزی در روسیه برگزار می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала