رقص این مفتی سعودی جنجال برپا کرد + عکس، ویدئو

© AP Photo / Hassan Ammarالریاض پایتخت عربستان سعودی
الریاض پایتخت عربستان سعودی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقص مفتی سعودی کاربران فضای مجازی را به جان هم انداخت، این واعظ سرشناس عربستانی که در حالت غیرطبیعی به رقص و پایکوبی می پردازد فتواهای مخصوصی در مورد رقص داشته.

به گزارش اسپوتنیک،رقص مفتی سعودی کاربران فضای مجازی را به جان هم انداخت، این واعظ سرشناس عربستانی که در حالت غیرطبیعی به رقص و پایکوبی می پردازد فتواهای مخصوصی در مورد رقص داشته.
ویدیویی منتشرشده از رقص علی المالکی یک واعظ سرشناس سعودی کاربران را به اظهار نظر در این باره واداشت و هرکدام درباره او نظری ارائه دادند.   

این واعظ مشهور که به صدور فتواهای بی پایه و اساس و مال اندوزی شهرت دارد چندی پیش دختران را مایه ننگ اعلام کرد و هنگامی که با سیل عظیمی از مخالفت ها و واکنش ها مواجه شد سعی کرد به طریقی روی فتوای خود سرپوش بگذارد. 

اکنون این واعظ خبرساز با شرکت در یک رقص دسته جمعی که به روایت برخی رسانه های عرب زبان در یک جشن و به گفته دیگر پایگاه های خبری در یک کنسرت، جنجالی دوباره در شبکه های اجتماعی به پا کرده است و ناگفته نماند که ظاهرا این خطیب در فیلم مذکور حالت سرمستی عجیب و غیر طبیعی دارد.
گفتنی است؛ هشتگی با عنوان «رقصه علی المالک» در شبکه های اجتماعی به راه افتاد که بستری مناسب برای جنگ مجازی مخلفان و هواداران او را فراهم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала