طیاره ترامپ در پایگاه امریکایی در جاپان نشست نمود

© AFP 2023 / JIM WATSONطیاره ترامپ در پایگاه امریکایی در جاپان نشست نمود
طیاره ترامپ در پایگاه امریکایی در جاپان نشست نمود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا طی یک سفر رسمی امروز به جاپان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، طیاره حامل دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا صبح امروز (یکشنبه) در پایگاه هوایی امریکایی "یاکوتا" در نزدیکی توکیو نشست نمود.

طیاره شماره یک ایالات متحده امریکا ساعت ۱۰:۳۸ به وقت محلی نشست نمود و پس از ۲۰ دقیقه از آن دونالد ترامپ و همسرش میلانیا بیرون شدند.

انتظار میرود که روز یکشنبه رئیس جمهور ترامپ با نخست وزیر جاپان، شینزو آبه دیدار نماید و با وی در کاواگوئه گلف بازی کند، در این بازی گلف باز مشهور جاپانی، هیندکی ماتسویاما نیز به رهبران دو کشور خواهد پیوست.

روز دوشنبه امپراطور جاپان و همسرش از مهمانان امریکایی پذیرایی خواهند نمود، پس از برگزاری نشست جاپانی — امریکایی، ترامپ و شینزو آبه با خانواده های جاپانی که در گذشته توسط مامورین کوریای شمالی اختطاف شده بودند، دیدار و گفتگوی خواهند نمود.

در سالهای ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ مامورین استخباراتی کوریای شمالی شهروندان جاپان را بخاطر اهداف جاسوسی اختطاف نموده بودند. بعضی از این شهروندان اجازه برگشتن به جاپان را دریافت کردند، اما توکیو تا هنوز خواستار توضیحات مکمل در باره این حادثه و سرنوشت بقیه افراد ربوده شده، است.

رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به تاریخ ۶ نومبر به کوریای جنوبی سفر می کند، تاریخ ۸ نومبر به چین، ۱۰ نومبر در جریان سفر رسمی اش به ویتنام در مجمع APEC شرکت خواهد کرد. سفر چند کشوری ترامپ پس از سفر وی به فیلیپین از تاریخ ۱۲ — ۱۴ نومبر، به پایان می رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала