تظاهرات علیه ترامپ در کوریائی جنوبی

© REUTERS / News1 تظاهرات علیه ترامپ درکوریائی جنوبی
تظاهرات علیه ترامپ درکوریائی جنوبی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردم کوریائی جنوبی در مخالفت با سفر ترامپ به این کشور با در دست داشتن نوشته هایی علیه جنگ، مقابل سفارت ایالات متحده در سئول تظاهرات کردند.

روزنامه واشنگتن پست گزارش کرد ، چند روز از سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به کوریائی جنوبی باقی مانده است، مردم این کشور در مخالفت با این سفر مقابل سفارت آمریکا در سئول تظاهرات کردند.

اسپوتنیک به نقل از العالم، در حالی که تنش در شبه جزیره کوریا افزایش یافته و برخی از احتمال جنگ علیه کوریائی شمالی می گویند، تظاهرکنندگان پلاکاردهایی با نوشته 'نه به ترامپ، نه به جنگ' در دست داشتند.
برخی پوسترها در دست مردم نیز ترامپ را در یونیفرم نازی ها نشان می داد که حاکی از جنگ طلبی او علیه کوریائی شمالی است.
حاضریان در این تظاهرات گفتند که می خواهند به مردم دنیا نشان دهند که کوریائی ها خواهان جنگ نیستند و ترامپ باید بفهمد که بسیاری از مشکلات شبه جزیره کوریا به خاطر او است.
اما جمعیت اندکی نیز در فاصله ای دورتر حمایت خود را از حضور امریکا در منطقه اعلام داشتند.
تظاهرات امروز یکی از چند تظاهراتی است که برای مخالفت با سفر ترامپ به منطقه برنامه ریزی شده است.
نتایج نظرسنجی موسسه «پو پول» حاکی از مخالفت چشمگیر مردم کوریائی جنوبی با ترامپ است. سه چهارم پاسخ دهندگان به این نظرسنجی ترامپ را 'خطرناک' ارزیابی کرده اند.
مردم کوریائی جنوبی در ماه های گذشته نیز در تظاهراتی مشابه مخالفت خود را با استقرار دستگاه های دفاع راکتی امریکا در این کشور اعلام کردند.
ترامپ در سفر 12 روزه خود به شرق آسیا که از شنبه شب آغاز شد، پس از دیدار از جاپان و چین، روز سه شنبه به کوریائی جنوبی خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала