سرگذشت عروس انگلیسی داعش+تصاویر

© AFP 2023 / ARNE DEDERT / DPAسرگذشت عروس انگلیسی داعش+تصاویر
سرگذشت عروس انگلیسی داعش+تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک عروس انگلیسی داعش خاطرات خود درباره چگونگی عضویت در این گروه و هدفش برای تربیت کودکان تروریست را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن انگلیسی که پیشتر با یکی از عناصر گروه تروریستی داعش ازدواج کرده بود، اعلام کرد فقط به امید اینکه فرزندانش در آینده تروریست شوند، آنها را به دنیا آورده است!

«تانیا چودهوری» که هم اکنون ۵ فرزند دارد، در مورد اینکه چگونه پس از حمله به برج‌های دو گانه در نیویارک در سپتمبر ۲۰۰۱ تصمیم گرفته است به عضویت گروه‌های تروریستی در بیاید، توضیحاتی داد.

او گفت: "پس از حمله تروریستی ۱۱ سپتمبر به برج های دوگانه این تصمیم را گرفتم. من با رفتارهای نژادپرستانه زیادی مواجه شدم. ما همسایگان بسیار بدی داشتیم. من به دنبال راهی بودم که تلافی کنم. من در زمان حمله به برج های دوگانه ۱۷ ساله بودم. وقتی این اتفاق را دیدم تصمیم گرفتم به گروه‌های افراطی بپیوندم".

وی در ادامه گفت: "من چند سال بعد با یک وبسایتِ همسریابی آشنا شدم. در آنجا با «جان جورجلاس»، یک امریکایی که به عضویت در گروه های افراط‌گرا علاقه داشت، آشنا شدم. سپس با هم ازدواج کردیم. در سال ۲۰۰۴ نخستین فرزند ما به دنیا آمد. تا سال ۲۰۱۳ سه فرزند داشتیم و در همان سال بود که تصمیم گرفتیم برای پیوستن به گروه داعش به سوریه سفر کنیم. رویای ما این بود که فرزندانی داشته باشیم که "بتوانند قتل و عملیات (تروریستی) انجام دهند.

این عروس داعشی افزود: "در سال ۲۰۱۳ به سوریه سفر کردیم. پس از چند ماه که فرزندانم بیمار شدند پشیمان شدم و تصمیم گرفتم از راه ترکیه بازگردم. پس از بازگشت از همسرم جدا شدم".

این زن 33 ساله مدعی شده است که دیگر به عضویت در گروه تروریستی داعش نمی اندیشد.

یک کارشناس امور مربوط به داعش در مورد این زن گفته است: "با وجود اینکه احتمال بروز خشونت از جانب وی وجود ندارد، این احتمال هست که او همچنان تحت تأثیر شست و شوی مغزی داعش قرار داشته باشد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала