بیوه سیاه جاپان به اعدام محکوم شد

© Flickr / Hansel and RegrettalElderly Japanese woman makes the long inclined walk up to the top of Fushimi Inari.
Elderly Japanese woman makes the long inclined walk up to the top of Fushimi Inari. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیوه سیاه نامی است که از روی نوعی عنکبوت که بعد از جفت‌گیری، جفت خود را کشته و می‌خورد برداشته شده است .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبر گزاری فرانسه، چیساکو کاکهی، میلیونرجاپانی که روزنامه نگاران او را " بیوه سیاه " نامیده اند ، به اتهام قتل دو همسر و مردی که با او دوست بود به اعدام محکوم شد. هنگامی که جسد ایسائو کاکهی، کارمند بازنشسته جاپانی در منزلش پیدا شد، پلیس تصور کرد مرگ این مرد 75 ساله به دلیل حمله قلبی بوده است.
اما یکی از کارآگاهان که به این مرگ مشکوک شده بود، پس از تحقیق متوجه شد که ایسائو یک ماه قبل از مرگش، با زنی که از طریق آژانس‌های همسریابی با او آشنا شده بود ازدواج کرده. به علاوه در خون او مقادیر مرگ‌باری از سیانید پیدا شد. به این ترتیب پلیس تحقیقات را از همسر جدید ایسائو آغاز کرد. بیوه سیاه جاپان اکنون 8،8 میلیون دالراز همسرانش به ارث برده است. بیوه سیاه نامی است که از روی نوعی عنکبوت که بعد از جفت‌گیری، جفت خود را کشته و می‌خورد برداشته شده است.
پزشکان معتقد اند که این زن در مراحل اول بیماری روانی قرار دارد اما به گفته‌ی پلیس او قربانیان خود را با دقت بسیار از سایت‌های همسریابی پیدا می‌کرده و به دنبال مردانی ثروتمند بوده که همسران خود را از دست داده یا طلاق گرفته بودند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала