رئیس جمهور غنی و مایک پنس درمورد تروریزم و انتخابات صحبت نمودند

© Sputnik / Zuhal Sarhad /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور غنی و مایک پنس درمورد تروریزم و انتخابات صحبت نمودند
رئیس جمهور غنی و مایک پنس درمورد تروریزم و انتخابات صحبت نمودند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان و مایک پنس، معاون رئیس‌ جمهور ایالات متحده امریکا شام دیروز، صحبت تلفونی نمودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اداره مطبوعاتی ریاست جمهوری، دوجانب پیرامون موضوعات گوناگون از جمله، تطبیق استراتیژی جدید ایالات متحدۀ امریکا برای افغانستان و جنوب آسیا، تقویت نهادهای امنیتی و دفاعی کشور، مبارزه با تروریزم، اصلاحات و مبارزه با فساد اداری، پروسۀ صلح و برگزاری انتخابات، بحث و تبادل نظر کردند.

معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده امریکا به رئیس‌ جمهور غنی اطمینان داد که دولت و مردم کشورش در کنار دولت و مردم افغانستان همچنان باقی خواهند ماند و به حمایت و پشتیبانی خود ادامه می‌دهند.

رئیس‌ جمهور کشور از کمک و همکاری‌های دولت و مردم ایالات متحده امریکا در عرصه‌های گوناگون با مردم و دولت افغانستان ابراز قدردانی نمود و بر تداوم همکاری‌های دوجانبه تأکید ورزید.

معاون رئیس‌ جمهور ایالات متحده امریکا از شجاعت و قربانی‌های نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در زمینۀ مبارزه با تروریزم بین‌المللی، ستایش کرد.

.رئیس‌ جمهور غنی و مایک پنس، روی گسترش همکاری‌ها میان افغانستان و ایالات متحده امریکا بحث نمودند و این همکاری‌ها را در راستای تحکیم.ثبات، توسعه و انکشاف افغانستان و منطقه مؤثر دانستند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала