گروشکو: رد همکاری ناتو با روسیه مانند شلیک به پا می ماند

© REUTERS / Francois Lenoirگروشکو: رد همکاری ناتو با روسیه مانند شلیک به پا می ماند
گروشکو: رد همکاری ناتو با روسیه مانند شلیک به پا می ماند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده دایم روسیه در ناتو گفت، پروژه های جدید همکاری بین روسیه و ناتو در افغانستان در حال انجام نیست.

گروشکو: ناتو هنوز آماده همکاری با روسیه در افغانستان نیست - اسپوتنیک افغانستان
گروشکو: ناتو هنوز آماده همکاری با روسیه در افغانستان نیست
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گروشکو نماینده دایم روسیه در ناتو روز چهارشنبه در بروکسل گفت:- "نشست ورشو و ولز مانع هرگونه پروژه های همکاری عملی بین روسیه و ناتو می شود".

گروشکو درباره نتایج حاصل از مذاکره در مورد وضعیت افغانستان در نشست وزرای دفاع ناتو و ماموریت بین المللی کشورهای شریک«پشتیبانی قاطع» در افغانستان گفت:- "از این پروژه ها می توان گفت که ما یک پروژه برای آموزش متخصصان در مبارزه با مواد مخدر برای افغانستان، آسیای مرکزی و پاکستان اختصاص داده ایم و ما توانایی آموزش 4 هزار نفر را نظر به آنچه که در سازمان های دیگر انجام می شود، داریم".

به گفته سفیر روسیه، رد این پیشنهاد همکاری توسط ناتو را می توان به شلیک به پا مقایسه کرد. در حالی که همه کشورهای عضو ناتو از تهدید مواد مخدر افغانستان رنج می برند و برای مقابله با آن تلاش های متحدانه لازم است".

گروشکو اظهار داشت:- "ما برای همکاری آماده هستیم، اما بدون ناتو هم ما برنامه های خود را ادامه می دهیم. و حتی اگر ناتو بخواهد به پروژه های بسته شده باز گردد، حالا انجام آن بسیار دشوار است، زیرا نسبت به شورای روسیه-ناتو دیگران درک بهتر از نیازهای واقعی وضعیت و منافع خود در این زمان را می دانند". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала