قطر و امارات آمادگی خود را برای همکاری با سازمان ناتو در افغانستان اعلام کردند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر قطر و مارات آمادگی خود را برای همکاری با سازمان ناتو در افغانستان اعلام کردند
قطر و مارات آمادگی خود را برای همکاری با سازمان ناتو در افغانستان اعلام کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع قطر و معاون وزیر دفاع امارات در نشست وزرای دفاع سازمان ناتو در بروکسل برای همکاری با نیروهای ناتو در افغانستان آمادگی خود را ابراز داشتند.

با استفاده نکردن از هلیکوپترهای روسی توانایی نیروی هوایی افغانستان ضعیف می شود - اسپوتنیک افغانستان
با استفاده نکردن از هلیکوپترهای روسی توانایی نیروی هوایی افغانستان ضعیف می شود
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ینس استولتنبرگ دبیر کل سازمان ناتو اعلام کرد، که وزیر دفاع قطر و معاون وزیر دفاع امارات با حضور در نشست وزرای دفاع سازمان ناتو در بروکسل  آمادگی خود را برای همکاری با نیروهای ناتو در افغانستان ابراز داشتند.

دبیر کل سازمان ناتو گفت: تمایل قطر و امارات متحده برای همکاری با ناتو در افغانستان نشان دهنده پشتیبانی جامعه جهانی از دولت و مردم افغانستان است.

استولتنبرگ در ادامه گفت: 27 عضو از 29 عضو سازمان ناتو همچنان به ادامه حضور نظامیان خود در افغانستان مصمم هستند.

گروشکو: رد همکاری ناتو با روسیه مانند شلیک به پا می ماند - اسپوتنیک افغانستان
گروشکو: رد همکاری ناتو با روسیه مانند شلیک به پا می ماند

در همین حال جنرال طارق شاه بهرامی وزیر دفاع افغانستان از تمایل وزیر دفاع قطر و معاون وزیر دفاع امارات برای پیوستن به مأموریت نظامی ناتو در افغانستان استقبال کرد.

جنرال طارق شاه بهرامی گفت: ما از کشورهای قطر و امارات متحده می‌خواهیم تا در امر مبارزه با تروریسم در افغانستان با ما سهیم شوند.

وزیر دفاع افغانستان افزود: افغانستان عاری از گروه‌های تروریستی به نفع همه کشورهای منطقه است و از کشورهای منطقه می‌خواهیم تا در امر مبارزه با تروریسم به دولت افغانستان کمک کنند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این وزیر دفاع افغانستان گفته بود، که افغانستان دیگر هلیکوپترهای روسی را نمی خرد و دولت افغانستان می خواهد به جای هلیکوپترهای روسی هلیکوپترهای امریکایی را جایگزین نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала