اعمال فشار ناتو بر پاکستان

© AP Photo / Virginia Mayoاعمال فشار ناتو بر پاکستان
اعمال فشار ناتو بر پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع افغانستان گفت، کشورهای عضو ناتو بر پاکستان به خاطر پشتیبانی از مخالفان مسلح دولت افغانستان اعمال فشار می کند.

افغانستان به هلیکوپتر های روسیه ضرورت ندارد - اسپوتنیک افغانستان
افغانستان به هلیکوپتر های روسیه ضرورت ندارد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، جنرال طارق شاه بهرامی وزیر دفاع افغانستان پس از کنفرانس ناتو در بروکسل گفت:- "وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو در نشست اخیر این سازمان در بروکسل تصمیم به اعمال فشار بر پاکستان گرفتند، تا این کشور از پشتیبانی گروه‌های تروریستی در برابر افغانستان دست بکشند".

وزیر دفاع افغانستان افزود: در مجموع  فشارهای سیاسی بر اسلام‌آباد افزایش خواهد یافت، تا دست از پشتیبانی تروریست‌ها برداشته و به همکاری صادقانه در حل بحران افغانستان مجبور شود.

در همین حال جنرال جان نیکلسون فرمانده نیروهای امریکا و ناتو در افغانستان گفت: رفتار اسلام‌آباد تغییری نکرده است و مخالفان مسلح دولت افغانستان همچنان از مراکز امن در خاک پاکستان بهره می‌برند.

او در ادامه سخنانش چنین اظهار داشت: برای تغییر این وضعیت با اسلام‌آباد گفت‌وگو جریان دارند و اگر این مذاکرات بی‌نتیجه باشد، فشارها علیه پاکستان افزایش خواهند یافت.

یادآوری می کنیم، که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در زمان اعلام راهبرد این کشور برای افغانستان گفته بود، که پاکستان باید از پشتیبانی گروه های تروریستی دست بکشد و نباید این کشور لانه امنی برای تروریستانی باشد که در برابر دولت افغانستان جنگ می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала