آرجانتاین 1-0 بر روسیه پیروز شد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر آرجانتاین 1-0 بر روسیه پیروز شد
آرجانتاین 1-0 بر روسیه پیروز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه در دیداری دوستانه با گل دقایق پایانی سرخیو آگوئرو مغلوب آرجانتاین در مسکو شد.

به گزارش اسپوتنیک، روسیه و آرجانتاین در دیداری دوستانه در مسکو به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت آرجانتاین با تک گل آگوئرو حریف خود را مغلوب کرد.

مسی و زیدان نماینده رسمی مسابقات جام جهانی 2018 مسکو می باشند+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
مسی و زیدان نماینده رسمی مسابقات جام جهانی 2018 مسکو می باشند+ویدیو

در دقایق ابتدایی هیچ اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اگرچه آرجانتاین مالک توپ و میدان بود؛ اما در خلق موقعیت ناکام ماند.

در دقیقه 20 نخستین فرصت برای آرجانتاین ایجاد شد؛ اما آکنیف ابتدا ضربه مسی را مهار کرد و در ریباند آگوئرو نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در ادامه و با پاس لیونل مسی، دی ماریا بهترین بخت را برای گلزنی داشت؛ اما در کنترل پاس خوب مسی موفق نبود.

در دقایق پایانی نیمه نخست ضربه والی زیبای آگوئرو در آستانه قرار گرفتن در دروازه روسیه بود؛ اما آکنیف عکس العمل بسیار خوبی نشان داد تا 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم آرجانتاین حملات خود را افزایش داد؛ اما ضربه چیپ لیونل مسی در همان ابتدای کار به دیرک دروازه روسیه برخورد کرد.

Футболист ФК Барселона Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
مسی و ماسکرانو وارد مسکو شدند + وئدیو

در دقیقه 60 روسیه نخستین موقعیت جدی خود را روی دروازه رومرو ایجاد کرد؛ اما ضربه گلوشاکوف به راحتی در اختیار گلر یونایتدها قرار گرفت.

لحظاتی بعد این آرجانتاین بود، که می توانست توسط سالویو به گل اول بازی برسد؛ اما ضربه او از بالای دروازه تیم میزبان به بیرون رفت.

در ادامه آرجانتاین حملات خود را ادامه داد و این بار دی ماریا فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او نیز بعد از برخورد به مدافعان روسیه راهی کرنر شد.

اما بالاخره شاگردان سامپائولی در دقیقه 85 موفق به باز کردن دروازه روسیه شدند. نفوذ دیبالا از جناح راست و پاس خوب او به درون محوطه آگوئرو باعث شد تا ستاره سیتی با ضربه ای دقیق دروازه آکنیف را باز کند.

در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا آلبی سلسته با همان تک گل دقایق پایانی آگوئرو روسیه را در خانه اش مغلوب کند.

یادآوری می کنیم، که روسیه در 2018 میزبان جام جهانی فوتبال می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала