پوتین: واکنش روسیه به اقدامات امریکا در برابر رسانه های روسی آینه گونه خواهد بود

© AFP 2023 / Jorge Silvaپوتین: واکنش روسیه به اقدامات امریکا در برابر رسانه های روسی آینه گونه خواهد
پوتین: واکنش روسیه به اقدامات امریکا در برابر رسانه های روسی آینه گونه خواهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه روز شنبه گفت، حمله به رسانه های روسیه از طرف ایالات متحده امریکا بدون شک حمله به آزادی بیان است و ایالات متحده امریکا در واقع می خواهد راه رسانه های روسی در این کشور را بسته کند.

ترامپ با پوتین در ویتنام دیدار نخواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ با پوتین در ویتنام دیدار نخواهد کرد
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از نشست پاسفیک درباره حمله امریکا به رسانه های روسیه گفت:- "خنده دار است، همانطور که مردم ما می گویند، اگر خیلی ناراحت نباشید، در آنجا کسانی این کار را در ایالات متحده امریکا انجام می دهند، که در تمام طول زمان در سینه خود می زدند که ما نماینده دموکراسی درجهان هستیم و در این راستا آزادی بیان را همواره به عنوان محافظ دموکراسی خود مثال می زدند و سپر خود قرار می دادند. به نظر من دموکراسی بدون آزادی بیان وجود ندارد و حمله به رسانه های ما در ایالات متحده امریکا بدون شک حمله به آزادی بیان است".

پوتین گفت:- "برای ما ناامید کننده است، همانطوری که در چنین مواردی می گویند، هر کنشی را واکنشی است، و آنچه اکنون در دومای دولتی مورد بحث قرار دارد — دیروز آن را دیدم — ممکن خیلی ناگهانی باشد، اما این طبیعی است، زیرا در سطح نمایندگان ارزیابی شدید جریان دارد و داوری های سخت و احکام سخت را روی دست دارند. اما ما باید یک پاسخی را در نظر بگیریم که در برابر کنش آنها واکنش مساویانه باشد".

رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت:-

مسکو در جواب به محدودیت ها بر رسانه های روسی در امریکا جواب مشابه می دهد – زاخاروا - اسپوتنیک افغانستان
مسکو در جواب به محدودیت ها بر رسانه های روسی در امریکا جواب مشابه می دهد – زاخاروا

"من می خواهم توجه شما را به این واقعیت جلب کنم که هیچ مدرکی از دخالت رسانه های ما در جریان مبارزات انتخاباتی امریکا وجود ندارد و نمی تواند باشد. آخرین تحقیقات در کنگره، به نظر من، یا در مجلس سنا، نشان داد که سهم تبلیغات کل صفر است، حدود صد و یک درصد، نفوذ در مخاطبان در برخی از دهم یا صد و یک درصد است. به این معناست که این امر به سادگی ناسازگار است. به نظر من صد هزار آن تبلیغات رسانه های دیگر امریکایی بود و در رسانه های دیگر — امریکایی — میلیون ها آگهی وجود دارد. این به نظر ساده است. نه: و به نظر می رسد این کار خطرناک است، که به عنوان نوعی از دخالت تفسیر شده است".

پوتین در پایان سخنانش گفت:- "رسانه های جمعی نقطه نظر خود را بیان می کنند. آنها اطلاعات را برای تفسیر و بیان دیدگاه خود ارائه می دهند. شما می توانید با او بحث کنید، اما نه با بسته شدن و یا ایجاد شرایط برای عدم امکان انجام فعالیت حرفه ای مستقیم، بلکه با ارائه دیدگاه خود، اطلاعات خود را به مخاطبان منتقل کنید. نه: ما در مسیر بستن حرکت کردیم و ما هم واکنش مساویانه در برابر کنش آنها می دهیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала