امریکا با 700 میلیون دالر به سوی پاکستان باز می گردد

© AFP 2023 / MARK RALSTONامریکا با 700 میلیون دالر به سوی پاکستان باز می گردد
امریکا با 700 میلیون دالر به سوی پاکستان باز می گردد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا در حالی به سوی پاکستان با 700 میلیون دالر بر می گردد، که پس از تهدیدهای ترامپ مبنی بر قطع کمک های مالی این کشور به پاکستان سران اسلام آباد واکنش های تندی نشان دادند.

آیا امریکا بیش از این به پاکستان نیاز ندارد؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا امریکا بیش از این به پاکستان نیاز ندارد؟
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از اکسپرس نیوز، کنگره امریکا با تصویب کمک 700 میلیون دالری به پاکستان آن را پشتیبانی از فعالیت های اسلام آباد در خصوص مبارزه با تروریسم دانست.

وزارت دفاع امریکا در همین حال اعلام کرده است، که پس از عملیات های جدی ارتش پاکستان در برابر گروه های تروریستی به خصوص شبکه حقانی، این کشور تصمیم گرفته تا کمک های مالی جدیدی را به اسلام آباد تحویل دهد.

نیمی از این پول قرار است به صورت فوری به اسلام آباد تحویل داده شود و نیمی دیگر از آن پس ز تایید جدیت مبارزه پاکستان با تروریست ها پرداخت خواهد شد.

در همین حال وزارت دفاع امریکا از پاکستان خواسته است تا مبارزه در برابر گروه های تروریستی به خصوص شبکه حقانی و لشکر طیبه را ادامه دهد.

یادآوری می کنیم، که این کمک های امریکا در حالی به پاکستان صورت می گیرد، که ترامپ به همراه رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا، طی هفته‌های اخیر، پاکستان را به حمایت از تروریست‌های فعال در افغانستان متهم کرده و این کشور را تهدید به قطع کمک هالی مالی می‌کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала