تلاش ناکام شهزاده سعودی برای خودکشی

© AFP 2023 / Amer HILABIThis file photo taken on May 11, 2017 shows Saudi Prince Alwaleed bin Talal speaking during a press conference in the Red Sea city of Jeddah. Shares of arrested Saudi billionaire Prince Al-Waleed's Kingdom Holding slide 9.9% on November 5, 2017
This file photo taken on May 11, 2017 shows Saudi Prince Alwaleed bin Talal speaking during a press conference in the Red Sea city of Jeddah. Shares of arrested Saudi billionaire Prince Al-Waleed's Kingdom Holding slide 9.9% on November 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری فاش کردند، که ولیعهد عربستان سعودی هر روز در محل حبس شاهزادگان حضور پیدا می‌کند‌ و دستور شکنجه آن‌ها‌ را صادر می‌کند‌.

به گزارش اسپوتنیک، برخی منابع در شبکه‌های‌ اجتماعی فاش کردند که «ولید بن‌طلال‌»، شاهزاده میلیاردر سعودی که به‌همراه‌ ده‌ها‌ تن دیگر از شاهزادگان در بازداشت خانگی به‌سر می‌برد، مورد شکنجه شدید قرار می‌گیرد‌.
به گفته این منابع، ولید بن‌طلال‌ که در هتل «ریتز کارلتون» در ریاض، حبس شده است درصدد بوده است تا با قطع رگ دستش خودکشی کند، اما معالجه شده است.
حساب «کشکول» که یکی از حساب‌های‌ معتبر در توییتر است و خبرهای آل‌سعود را منتشر می‌کند‌ در این خصوص فاش کرد: ولید بن‌طلال‌ به‌طور‌ ویژه در معرض شکنجه قرار دارد و هنوز علت کینه و نفرت محمد بن‌سلمان‌، ولیعهد عربستان سعودی، از وی مشخص نیست.
به گفته این منبع، به متعب بن‌عبدالله‌، وزیر گارد ملی عربستان نیز اتهام‌های‌ جنایی وارد شده است.
بر اساس این منابع، محمد بن‌سلمان‌ هر روز در هتل ریتز کارلتون حضور پیدا می‌کند‌ و شخصا بر روند تحقیقات و بازجویی ها از بازداشت‌شدگان‌ نظارت می‌کند‌.
به گفته این منبع، محمد بن‌سلمان‌ زمانی که در هتل حضور دارد با متعب بن‌عبدالله‌ و ولید بن‌طلال‌ با احترام برخورد می‌کند‌، تا آن‌ها‌ گمان کنند که به زودی آزاد خواهند شد، اما هنگام خروج از هتل به نیروهای موجود در هتل دستور می‌دهد‌ که آن‌ها‌ را شکنجه کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала