ترامپ "بدترین بازنده تاریخ" را به مبارزه مجدد دعوت کرد

© AFP 2023 / SAUL LOEBترامپ "بدترین بازنده تاریخ" را به مبارزه مجدد دعوت کرد
ترامپ بدترین بازنده تاریخ را به مبارزه مجدد دعوت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور امریکا رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ امریکا را "بدترین و بزرگترین بازنده تاریخ" نامید و او را به شرکت مجدد در انتخابات ۲۰۲۰ دعوت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CNBC، دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده امریکا در تویتر خود نوشته است: "هیلاری کلینتون متقلب، بدترین و بزرگ‌ترین بازنده تاریخ است. او نمی‌تواند بس کند و این به نفع حزب جمهوری‌خواه است. هیلاری به زندگیت برس و سه سال بعد دوباره امتحان کن!".

ترامپ گفته است که از کلینتون می‌خواهد تا در سال ۲۰۲۰ دوباره به عنوان رقیب وی در انتخابات حاضر شود، اما کلینتون اظهار کرده که شغل او به عنوان یک "سیاستمدار فعال" به پایان رسیده است.

تازه‌ترین حمله ترامپ به رقیب سابق انتخاباتی‌اش چند ساعت پس از آن صورت گرفت که کلینتون او را به خاطر بر عهده نگرفتن مسئولیت ادعاهای تجاوز جنسی که علیه وی مطرح شده، مورد انتقاد قرار داد.

وی گفت، سناتور ال فرانکن پس از رو به رو شدن با اتهامات جنسی از جانب یک مجری رادیویی، "مسئولیت" اعمال خود را بر عهده گرفت.

کلینتون در مصاحبه‌ای با اشاره به نامزد جمهوری‌خواه سنا در آلاباما که به رفتار نادرست جنسی با نوجوانان متهم شد، گفت: "من نمی‌بینم که ترامپ و "روی مور" مسئولیت کار خود را بپذیرند. ببینید چه تضادی میان "ال فرنکن" که مسئولیت کار خود را می‌پذیرد و عذرخواهی می‌کند و روی مور و دونالد ترامپ که این کار را نمی‌کنند، وجود دارد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала