هزینه آماده سازی شهر روستوف برای جام جهانی 2018 به 86 میلیارد ربل خواهد رسید

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر هزینه آماده سازی شهر روستوف برای جام جهانی 2018 به 86 میلیارد ربل خواهد رسید
هزینه آماده سازی شهر روستوف برای جام جهانی 2018 به 86 میلیارد ربل خواهد رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از نظر سرمایه گذاری، هزینه آماده سازی روستوف نه دانو برای جام جهانی در سال 2018 به 86 میلیارد ربل خواهد رسید.

در شهر نیژنی نووگورد ایستگاه های هوشمند با وای فای مفت ساخته می شود - اسپوتنیک افغانستان
در شهر نیژنی نووگورد ایستگاه های هوشمند با وای فای مفت ساخته می شود
به گزارش اسپوتنیک، آماده سازی شهر روستوف نه دانو برای جام جهانی 2018 پس از مسکو و سن پترزبورگ بیشترین هزینه را به خود اختصاص داده است.

ویتالی کوشنیرف رئیس دولت روستوف نه دانو گفت: ما تنها مسکو و سن پترزبورگ را در پیش رو داریم. ما بیشتر وقت ها ما به خاطر مصرق مقدار زیادی پول مورد انتقاد قرار می گیریم، اما باید این را بدانیم که نظارت بر کار تمام ساخت و سازها جریان دارد و همه چیز در خدمت مردم خواهد بود.

رئیس دولت روستوف نه دانو گفت: پیش روی ما کارهای زیادی باقی مانده است. ما باید شهر را منظم کنیم، تا چهره شهر را از کثافات پاک کنیم. برای جمع آوری زباله ها، و تعمیر نمای مرکز شهر باید توجه جدی داشته باشیم.

کوشنیرف گفت: بیشترین پولها در پروژه های ساختمانی کلیدی، ورزشگاه «روستوف آرنا»، میدان هوایی، جاده اتصالی که در ساحل سمت چپ پل دان مصرف شده است.

یادآوری می کنیم، که مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 از 14 جون آغاز و تا 15 جولای 2018 ادامه خواهد داشت. بازی های جام جهانی 2018 در 11 شهر روسیه و در 12 ورزشگاه برگزار خواهد شد. در شهر روستوف نه دانو 4 بازی از مرحله گروهی و همچنین یک بازی از 1/8 برگزار خواهد شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала