شکایت هشتمین زن از آزارجنسی جورج بوش پدر

© REUTERS / Richard CarsonБывшие президенты США Джимми Картер, Джордж Буш старший, Барак Обама, Джордж Буш младший, Билл Клинтон во время концерта в Техасе
Бывшие президенты США Джимми Картер, Джордж Буш старший, Барак Обама, Джордж Буш младший, Билл Клинтон во время концерта в Техасе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن مترجم از تجربه «تلخ» آزار جنسی خود از سوی جورج اچ دبلیو بوش در سال 2004 سخن گفته و فاش کرده که در آن سال در جریان یک جلسه از سوی رئیس جمهور اسبق آمریکا، دو بار مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به قول از رسانه‌های خارجی این مترجم که نخواسته به علت حساسیت شغلی اش نامش فاش شود، می گوید در آن زمان بوش پدر برای شکار به اسپانیا سفر کرده بوده و او به همراه هیاتی از سوی خوزه بونو مارتینز، وزیر دفاع وقت اسپانیا، برای اهدای هدیهبه محل اقامت رئیس جمهور اسبق آمریکا رفته بود.
در جریان این دیدار بوده که به گفته این زن مترجم، در پایان جلسه جورج بوش پدر اصرار می‌کند که او هم برای گرفتن عکس یادگاری در کنارش بایستد؛ کاری که به گفته این زن مترجم «مرسوم» نبود.
این زن گفت: ابتدا فکر کردم اشتباهی بدن مرا لمس می کند اما وقتی برای بار دوم این کار را کرد فهمیدم که این کار عمدی است.
این مترجم، هشتمین زنی است که جورج بوش پدر را به آزار جنسی متهم می کند.
چند روز پیش هم زنی به نام رازلین کاریگن به مجله تایم گفته بود در سال 2003 و زمانی که او تنها 16 سال داشته، جورج بوش پدر بدن او را به «نحو ناشایستی» لمس کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала