طالب تسلیم شده با موتر و سلاح دولت دوباره طالب شد

© Flickr / newsonlineطالب تسلیم شده با موتر و سلاح دولت دوباره طالب شد
طالب تسلیم شده با موتر و سلاح دولت دوباره طالب شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک عضو طالبان که به دولت پیوسته بود، با یک موتر رنجر و تعداد زیادی سلاح دوباره به طالبان پیوست.

اسپوتنیک به نقل اطلس پرس، یک عضو طالبان که حدود دو ماه قبل در ولسوالی خواجه سبز پوش ولایت فاریاب به دولت پیوسته بود و قوماندانی یک پسته امنیتی را در نزدیکی مرکز این ولسوالی به عهده گرفته بود، روز قبل با 10 میل سلاح موجود در این پسته و یک موتر رنجر پولیس دوباره به جمع طالبان پیوست.

منابع امنیتی در فاریاب می گویند که شراف الدین مشهور به " شراب" که دو ماه قبل با یک میل سلاح و یکصد فیر مرمی خودش را به پولیس ولسوالی خواجه سبز پوش تسلیم کرده بود و پولیس یک پسته امنیتی در نزدیکی مرکز ولسوالی تحت قومانده اش از سوی پولیس، به وی سپرده شد و تا امروز این پسته خیلی در جهت دفع حملات طالبان بر مرکز ولسوالی تاثیر گذاشته بود.

به نقل از منابع دولتی شام امروز این جنگجوی تسلیم شده طالبان، دست و پای تمام سربازان پسته را بسته، تمام سلاح و مهمات آن را در موتر رنجر اکمال کرده، با خود به قرارگاه حاجی امین قوماندان طالبان در قریه تیپه قشلاق انتقال داد.

ملا یوسف حقیار قوماندان ارشد طالبان در ولسوالی خواجه سبز پوش مدعی است که یک میل راکت انداز، یک میل ماشیندار پیکا، هشت میل کلاشینکوف، یک نارنجک انداز و مقدار زیاد مهمات از سوی این عضو برگشته، به طالبان تسلیم داده شده است.

حاجی امین فرمانده دیگر طالبان می گوید پیوستن دو ماه قبل این جنگجوی طالب به دولت، روی یک برنامه از قبل طراحی شده، تنظیم شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала