فهرست کشور های خطرناک برای آمریکایی ها

© AP Photo / Wong Maye-EПосадка на самолет северокорейской авиакомпании Air Koryo в КНДР
Посадка на самолет северокорейской авиакомпании Air Koryo в КНДР - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده قبلا، به شهروندان خود هشدار داد که هنگام مسافرت به عربستان سعودی "با دقت تمام خطرات" را در نظر داشته باشند .

اسپوتنیک فهرست از دیگر کشور های رامنتشر می کند که ، مقامات آمریکایی به شهروندان خود توصیه برای سفر نمی کنند.
کوریای شمالی: در اگست 2017 وزارت امور خارجه ایالات متحده اطلاعاتی را منتشر کرد که همه شهروندان آمریکایی قبل از 1 سپتامبر باید خاک کوریای شمالی را ترک کنند. در سند گفته شده بود که پاسپورت های ایالات متحده دیگر هنگام سفر به کوریای شمالی و یا هنگام ترانزیت از طریق آن کار نخواهند داد. این ممنوعیت یک سال ادامه خواهد یافت، اما در صورت لزوم ممکن است تمدید شود. استثنا فقط برای روزنامه نگاران و کارمندان سازمان های بشردوستانه و همچنین برای سفرهای "به نفع امنیت ملی ایالات متحده" در نظر گرفته شده است.
اوکراین و روسیه (کریمه): در جون 2017  گزارش شد که، وزارت امور خارجه آمریکا شهروندان خود را توصیه می کند تا از سفر به اوکراین و همچنین به کریمه جلوگیری کنند. "درگیری های خشونت آمیز میان گروه های طرفدار روسیه و ارتش اوکراین در مناطق دونتسک و لوگانسک ادامه دارد. در این بیانیه آمده بود" که روسیه اشغالگر کریمه است و نیروهای روسیه "در مرز شرقی اوکراین حضور دارند".
فلسطین و اسرائیل. در اپریل 2004، وزارت امور خارجه ایالات متحده از تمام شهروندان آمریکایی خواست تا بلافاصله نوار غزه را ترک کنند و از سفر به مناطق مستقل فلسطین در کرانه غربی و اسرائیل خودداری کنند. در این بیانیه آمده است که پس از تخریب نابودی اخیر رهبران جنبش حماس توسط نیروهای مسلح اسرائیل، وضعیت در این منطقه برای آمریکایی ها بیشتر خطرناک است.
لبنان: در ماه نوامبر 2014 وزارت امور خارجه ایالات متحده توصیه کرد که شهروندان ایالات متحده از سفر به لبنان به علت تهدید حملات تروریستی ، خودداری کنند.
ترکیه: به دلیل افزایش خطر حملات تروریستی، وزارت امور خارجه ایالات متحده در فبروری سال 2016 توصیه کرد که شهروندان آمریکا از سفر به جنوب شرقی ترکیه، به ویژه در نزدیکی مرز سوریه جلوگیری کنند و از حضور در تجمعات گسترده جلوگیری کنند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала