ده دانشگاه روسی درج 50 بهترین دانشگاه های BRICS جهان شد

© Sputnik / Evgenya Novozheninaده دانشگاه روسی درج 50 بهترین دانشگاه های BRICS جهان شد
ده دانشگاه روسی درج 50 بهترین دانشگاه های BRICS جهان شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
10 دانشگاه روسی درج سطر های عالی 50 " بهترین دانشگاه های جهان بریکس " گردیدند.

" سازمان دهندگان این درجه بندی خبردادند که طبق ارزیابی  سال2018 شرکت انگلیسی QS این بهترین نتایج برای روسیه در طول تاریخ ریتینگ دانشگاه های جهان میباشد.

در این سال، 300 دانشگاه عالی کشورهای BRICS درج درجه بندی ریتنگ این شرکت شده اند که از جمله 68 دانشگاه تحصیلات عالی روسیه، 94 دانشگاه چینی، 61 دانشگاه برازیلی، 65 دانشگاه هندی و 12 دانشگاه آفریقای جنوبی نیز شامل لست درجه  بندی شده اند.

در خبر آمده است که " طبق ارزیابی شرکت انگلیسی  Quacquarelli Symonds (QS World University Rankings: BRICS) در سال 2018 ده دانشگاه روسی درج 50 سطر بلند بهترین دانشگاه ها جهان: بریکس قرار شده اند. گفته میشود که در سال جاری روسیه نتایج مثبت را در طول تاریخ ریتنگ خود نشان داده است."

از جمله دانشگاه های روسیه — دانشگاه دولتی مسکو به نام لومونسوف — جای پنجم را گرفت. موقف عالی را دانشگاه دولتی نووسیبیرسک نیز نشان داد که درجه یازدهم را بدست آورد. دانشگاه سانکت پتربورگ در سطر 13 قرار گرفته است ، دانشگاه دولتی تومسک در سطر 26 ، انستیتوت فیزیک و تکنالوژی مسکو سطر 28، دانشگاه باومن (درجه  33)، دانشگاه ملی تحقیقات هسته ای در سطر 35، انستیتوت دولتی روابط بین المللی مسکو در سطر 40 قرار گرفتند.

 برای اولین بار دو دانشگاه عالی اقتصاد درج این فهرست شده اند که در سطر های 62 و 39 قرار گرفتند  و دانشگاه پلیتکنیک تامسک از 64سطر 64 به سطر 49 ارتقاع کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала