ترامپ: تا پیروزی در افغانستان باقی خواهیم ماند!

© Sputnik / President of the Ukraine Press-Service/ Nikolay Lazarenko /  مراجعه به بانک تصاویر چین و روسیه به ترامپ در سازمان ملل متحد چگونه پاسخ خواهند داد؟
چین و روسیه به ترامپ در سازمان ملل متحد چگونه پاسخ خواهند داد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده گفته است نظامیان آمریکایی به پیشرفت های بزرگی در نبرد افغانستان دست یافته اند .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از طلوع نیوز، دونالد ترامپ در یک گفتگوی انلاین با سربازانش گفته است که در سه تا چهار ماۀ گذشته پیشرفت هایی در نبرد افغانستان به میان آمده است و این پیشرفت ها پس از اعلام راهبرد تازۀ واشنگتن برای افغانستان و دادن صلاحیت های بیشتر به نیروهای امریکایی در افغانستان به دست آمده است.
رییس جمهور امریکا در این باره بیان داشت: "می خواهم به گونۀ مستقیم به نیروهای امریکایی در افغانستان بگویم که در بارۀ پیشرفتی که شما در چند ماۀ اخیر و از زمانی که برای تان صلاحیت دادم، بدست آورده اید، آگاه هستم. ترامپ گفته است:ما پس از این تنها برای ماندن نمی جنگیم، بل برای پیروزی خواهیم جنگید. شما واقعأ در سه تا چهار ماه اخیر مسیر حرکت را تغییر داده اید."
با این هم، جنرال جان نکلسن فرمانده کل نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان، می گوید که نبرد افغانستان به بن بست رسیده است، اما با تکمیل شدن روند فرستادن سربازان بیشتر امریکایی و ناتو به افغانستان، این بن بست خواهد شکست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала