آزمایش زنگ خطر در آمریکا

© Screenshot: DPRK TodayМоделирование ядерного удара по Вашингтону ракетами Северной Кореи
Моделирование ядерного удара по Вашингтону ракетами Северной Кореи - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمریکا اولین بار پس از جنگ سرد، زنگ خطر برای هشدار ای ضربه هسته ای را آزمایش کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، تلویزیون NBC خبر داد که در ایالت هاوایی برای اولین بار پس از زمان جنگ سرد سیستم هشدار- زنگ خطر هسته ای مورد آزمایش قرار می گیرد.
مقامات محلی به این تصمیم پس از آن رسیدند که، وضعیت تنش الود بین واشنگتن و پیونگ یانگ بالا گرفت. به گفته ورونا میگی، رییس اداره امور اضطراری ایالت هاوائی ضربه هسته ای توسط کوریای شمالی بعید به نظر می رسد، اما اگر این اتفاق صورت بگیرد، در آن صورت جزایره هاوائی هدف احتمالی خواهد بود.
ان بی سی به نقل از ورونا میگی می گوید: "ما به کوریای شمالی نزدیک تر از سایر ایالات های آمریکا هستیم. نمی شود که تهدید را نادیده گرفت. ما همیشه خبر ها را دنبال می کنیم، ما می بینیم که کوریای شمالی آزمایشات هسته ای را انجام می دهد".
تست سیستم زنگ خطر به تاریخ 1 دسامبر آغاز خواهد شد.
انتظار میرود که صدای زنگخطر ماه ای یکبار به صدا درآید. بر علاوه، از این سیگنال در موقع سونامی و طوفان نیز استفاده خواهد شد.
به گفته کارشناسان ایالات متحده، موشک کوریای شمالی طی در مدت 20 دقیقه می تواند به جزایر هاوایی- ایالات متحده پرواز کند. مقامات حدود پنج دقیقه برای تعیین مسیر پرتاب راکت نیاز دارند و پس از آن، 15 دقیقه طول می کشد تا زنگخطر را به صدا درآورند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала