عبدالله: از تلاش کشورهای دخیل در شکست داعش قدردانی می‌کنیم

© AFP 2023 / Noorullah Shirzadaعبدالله: از تلاش کشورهای دخیل در شکست داعش قدردانی می‌کنیم
عبدالله: از تلاش کشورهای دخیل در شکست داعش قدردانی می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجرایی دولت افغانستان اعلام کرد از اینکه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه شکست خورده خوشحال هستم و از کشورهایی که در شکست این گروه تروریستی تلاش کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی دولت افغانستان در نشست شورای وزیران کشور اعلام کرد که داعش تهدیدی برای افغانستان و کشورهای منطقه محسوب می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد از اینکه پناگاه‌های گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه نابود شده‌اند خوشحال است زیرا این گروه تروریستی چالش بزرگی برای افغانستان و کشورهای منطقه محسوب می‌شود.

عبدالله گفت: "خوشحال هستیم که سیطره گروه تروریستی داعش درهم شکست، از تلاش‌ سایر کشورها در شکست این گروه تروریستی قدردانی می‌کنیم."

رئیس اجرایی کشور اظهار داشت که در نتیجه جنگ در افغانستان، افغان‌ها رنج‌های فراوانی دیده‌اند و تعداد زیادی از افغان‌ها در سایر کشورها پناهنده شدند.

وی افزود: "به همین دلیل حکومت افغانستان می‌خواهد همه‌ افغان‌ها در صلح و رفاه زندگی کنند و دولت افغانستان طرفدار این است که افغان‌ها در هیچ جای جهان در جنگ دخیل نباشند."

این در حالی است که در نتیجه تلاش محور مقاومت گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه آخرین مواضع خود را از دست داده‌ و شکست این گروه تروریستی در عراق و سوریه رسماً اعلام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала