پرده از راز نامزادی شهزاده انگلستان برداشته شد

© REUTERS / Mark Blinch/File PhotoBritain's Prince Harry (R) sits with girlfriend actress Meghan Markle to watch a wheelchair tennis event during the Invictus Games in Toronto, Ontario, Canada September 25, 2017
Britain's Prince Harry (R) sits with girlfriend actress Meghan Markle to watch a wheelchair tennis event during the Invictus Games in Toronto, Ontario, Canada September 25, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهزاده هاری و بازیگر هالییود مگان مارکل اعلام کردند که در بهار 2018 ازدواج می کنند .

به گزارش اسپوتنیک،به نقل از سخنگوی شهزاده چارلز ولز، هاری و مگان به اعضای نزدیک خانواده سلطنتی انگلستان از تصمیم ازدواج شان در بهار سال 2018 اطلاع دادند. آنها گفته اند جزئیات را بعدا اعلام می کنند.
پیش از این پرنس هاری شاهزاده بریتانیایی پرده از ارتباطش با خانم مگان یکی از هنرپیشه های این کشور برداشت و به صورت رسمی خبر ازدواجش را با وی اعلام کرد. اختلاف سنی و طبقاتی این زوج قابل ملاحظه است و کمتر کسی می تواند این ازدواج را باور کند.
رسما، رابطه بین هاری و مگان در ماه نوامبر 2016 تأیید شد. در عین حال، اظهارات در مورد نگرانی های مربوط به امنیت بازیگر در رابطه با افزایش توجه رسانه ها و مطبوعات به میان امده است. خانواده مگان به دنبال اقدامات غیرقانونی عکاسان برای ورود به خانه آنها مجبور شدند با پلیس تماس بگیرند وبرای مارکل، یک نگهبان استخدام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала