هشتگ #noRUSSIAnoGAMES در سایت های اجتماعی مشهور شد

© Sputnik / Jascha Karrara /  مراجعه به بانک تصاویر هشتگ #noRUSSIAnoGAMES در سایت های اجتماعی مشهور شد + ویدیو
هشتگ #noRUSSIAnoGAMES در سایت های اجتماعی مشهور شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک دانش آموز از سنت پترزبورگ روسیه هشتگی را به نام «#noRUSSIAnoGAMES » در سایت های اجتماعی به نشر رساند که تا اکنون بیش از هزاران نفر در سراسر جهان از جمله بازیگران و ستاره های پاپ از او پشتیبانی کرده است.

رییس کمیته ملی المپیک آلمان از حذف احتمالی روسیه از بازی‌ها در پیونگ‌چانگ و توکیو خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
رییس کمیته ملی المپیک آلمان از حذف احتمالی روسیه از بازی‌ها در پیونگ‌چانگ و توکیو خبر داد
به گزارش اسپوتنیک، روما استارکوف یکتن از دانش آموزان شهر سنت پترزبورگ روسیه هشتگی را به نام «#noRUSSIAnoGAMES » به پشتیبانی از ورزشکاران روسیه که از بازی های المپیک کنار گذاشته شده اند، به نشر رساند، که تا اکنون در سراسر جهان از جمله ورزشکاران و ستاره های پاپ از این هشتگ پشتیبانی کرده اند.

رما استارکوف یک دانش آموز از شهر سنت پترزبورگ روسیه که شش سال است به شکل حرفه ای در ورزش اسکی مشغول فعالیت است و به شکل واقعی طرفدار این ورزش می باشد. او پس از آن که کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت تا شش تن اسکی باز روسی را تا آخر زندگی از اشتراک در مسابقات ورزشی محروم کند، بی تفاوت نماند و هشتگی را زیر عنوان «#noRUSSIAnoGAMES » در سایت های اجتماعی به نشر رساند.

روما استارکوف می گوید:- "من تصمیم گرفتم برای پشتیبانی از ورزشکاران چنین لباس هایی را انتخاب کنم «بدون روسیه هیچ بازی وجود ندارد!» به زودی مسابقه روسیه و کانادا در هاکی می باشد و بازی بدون روسیه هیچ محبوبیتی نخواهد داشت. در اسکی روسیه به طور مداوم یکی از قدرت های این ورزش است و المپیک بدون روسیه محبوبیتی نخواهد داشت". 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала