وزارت داخله افغانستان: با جنرال عبدالرازق اگر در نشست کندهار نقش داشته باشد، برخورد می کنیم

عضو شوید
معاون سخنگوی وزارت داخله افغانستان گفت، در صورتی که جنرال عبدالرازق در برگزاری گردهمایی کندهار نقش داشته باشد، با وی برخورد جدی خواهد شد.

عطا محمد نور و باتور دوستم اجازه اشتراک در نشست کندهار را دریافت نکردند - اسپوتنیک افغانستان
عطا محمد نور و باتور دوستم اجازه اشتراک در نشست کندهار را دریافت نکردند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، نصرت رحیمی معاون سخنگوی وزارت داخله افغانستان درباره نقش جنرال عبدالرازق گفت: در صورتی که جنرال عبدالرازق در برگزاری نشست کندهار نقش داشته باشد، با او برخورد جدی خواهد شد.

او گفت: در نشست کندهار برخی از سیاسیون کشور گردهم آمده بودند و جنرال عبدالرازق نیز به عنوان فرمانده پولیس کندهار وظیفه تامین امنیت آنها را دارد.

رحیمی در ادامه گفت: اگر جنرال عبدالرازق در نشست کندهار حضور فزیکی داشته باشد، مشکلی ندارد، اما اگر فرمانده پولیس کندهار در مسایلی که خلاف منافع ملی است، نقش داشته باشد بر اساس مصوبه اخیر ریاست جمهوری با وی برخورد خواهد شد.

در همین حال یک منبع دولتی که نمی خواست نامش فاش شود، گفته است: جنرال عبدالرازق از برخی ولسوالی ها 500 نفر از مخالفان سیاسی دولت افغانستان را برای شرکت در نشست سیاسی کندهار دعوت کرده بود.

یادآوری می کنیم، که نشست کندهار در حالی برگزار شد که به هواپیمای حامل عطا محمد نور و باتور دوستم چند روز پیش از میدان هوایی مولانا جلال الدین بلخی مزار شریف اجازه پرواز داده نشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала