در نیویارک یک موتر جمعی از مردم را زیر گرفت

© AFP 2023 / Bryan R. Smithدر نیویارک یک موتر جمعی از مردم را زیر گرفت
در نیویارک یک موتر جمعی از مردم را زیر گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس در نیویارک در جستجوی شخصی که با استفاده از یک موتر جمعی از مردم را زیر گرفت، می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، این حادثه حوالی ۴:۴۵ صبح روز یکشنبه رخ داده است که در نتیجه آن یک تن کشته و سه تن دیگر زخمی شده اند. وضعیت صحی دو تن از زخمیان این حادثه وخیم خوانده شده است.

انگیزه راننده این موتر برای تصادم نمودن با این افراد تا هنوز مشخص نشده است. پولیس نیویارک در حال حاضر تحقیقات درمورد این حادثه را آغاز نموده است. راننده مذکور از محل حادثه فرار نموده، پنهان شده است.

چنانکه پولیس گزارش خبر داده است، یک عراده موتر سفید جمعی از مردم را که در مقابل یک رستورانت تجمع نموده بودند، زیر گرفت. دو تن از این افراد بر اثر ضربات چاقو زخم برداشته اند.

یک تن از شاهدان عینی این حادثه گفت که نخست راننده با یک موتری که در مقابل رستورانت ایستاده بود، تصادم نمود و سپس مردم را زیر گرفت.

به گفته یک شاهد دیگر، سرعت موتر مذکور بالا بوده است، وی گفت: «نمی‌دانم که موتر از کجا به یکباره‌گی پیدا شد و با مردم تصادم کرد، اجساد مردم به جهات مختلف در هوا بلند شدند. موتر با سرعت بالا در حرکت بود، سرعت آن دست‌کم ۸۹ کیلومتر در ساعت بود و موتر در پیاده‌رو حرکت داشت

جزئیات این حادثه ترافیکی تا هنوز مشخص نشده است. پولیس اعلام نموده است که این حادثه به عنوان یک حمله تروریستی پنداشته نمی‌شود

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала