جنرال امریکایی روسیه و چین را متهم به توسعه سلاح هایی فضایی کرد

© AP Photo / Nati Harnikجنرال امریکایی روسیه و چین را متهم به توسعه سلاح هایی فضایی کرد
جنرال امریکایی روسیه و چین را متهم به توسعه سلاح هایی فضایی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده استراتژیک نیروهای مسلح ایالات متحده امریکا، روسیه و چین را متهم به توسعه سلاح های فضایی برای استفاده در برابر تاسیسات نظامی ایالات متحده امریکا کرد.

لحظه‌شماری برای جنگ؛ نگرانی مشاور ترامپ از افزایش تهدیدهای کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
لحظه‌شماری برای جنگ؛ نگرانی مشاور ترامپ از افزایش تهدیدهای کوریای شمالی
به گزارش اسپوتنیک، جان هیتن فرمانده راهبردی نیروهای مسلح امریکا در مصاحبه که در وب سایت پنتاگون به نشر رسیده چنین گفته است:- "روسیه و چین وقتی می بینند که امکانات نظامی ایالات متحده امریکا در فضا قرار دارد، آغاز به سرمایه گزاری برای ساخت سلاح های مانند: راکت و لیزر که توانایی تداخل در کارهای وسایل نقلیه فضایی امریکا را داشته باشند، می زنند".

هیتن گفت:- "آنها از این فرصت ها برای به چالش کشیدن ایالات متحده امریکا و متحدان مان به خاطر تغییر در تعادل قدرت جهانی استفاده می کنند. و ما به آنها اجازه این کار را نمی دهیم".

هیتن خاطر نشان کرد، که او شک ندارد که درگیری های نظامی به زودی فضای بیرونی را هم پوشش خواهد داد.

او اضافه کرد:- "درگیری ها به فضا منتقل می شود. اگر درگیری ها به فضا انتقال داده شود، سپس کار ما همان خواهد بود که در هر منطقه دیگر انجام می دهیم و آن این است که از درگیری ها جلوگیری کنیم و اطمینان حاصل کنیم که این درگیری ها هرگز رخ ندهد، اما اگر این درگیری ها اتفاق بیافتد، پس ما طوری مبارزه خواهیم کرد که در این حوزه پیروزی شویم".

پیش از این گزارش شده بود، که فرماندهی نیروی هوایی ایالات متحده امریکا امیدوار است، که هزینه عملیات های فضایی 20 درصد افزایش یابد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала