خشم قادروف در مقابل ترامپ

© Sputnik / Said Tsarnaevقادروف
قادروف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصمیم ترامپ در مورد بیت المقدس رمضان قادروف را خشمگین کرده است.

رمضان قادروف رئیس جمهور چیچن روسیه در صفحه انترنتی فیسبوک خود نوشته است که از تصمیم ترامپ در به رسمت شناختن بیت المقدس به مثابه مرکز اسرائیل خشمگین شده است.

رمضان نوشته است: "ترامپ رئیس جمهور امریکا مرکز 3 ادیان آسمانی را مرکز کشور اسرائیل شناخته است. به این مفهوم که مسلمانان فلسطین آخرین امید خود را برای ایجاد کشور خودمختار از دست دادند. بیشتر خشم آور است که این اقدام رئیس جمهور امریکا در مرحله خاص تاریخی صورت میگرد که اردوی سوریه به کمک و حمایت روسیه کشور را از شر تروریست های داعش آزاد ساخت. ما بدون قید و شرط در مقابله ایدالوژیکی و اطلاعاتی علیه دشمنان اسلام پیروز شدیم. در حقیقت این اقدام ترامپ خنجر بر پشت سر کسانی است که در جریان ده ها سال سعی ورزیدند راه حل سیاسی قابل پذیریش همه را برای این منطقه ناآرام  فراهم بسازند».

به گفته قادروف، ترامپ اسرائیل را تحریک به جنگ می کند.

وی افزودکه تحلیل سیاست رئیس جمهور امریکا بسیار ساده است. حالا آخرین شک و تردید که کی پلاسدارم تروریستی را در عراق و سوریه  برای برقراری نظم جهانی خود ایجاد نموده است، ناپدید شده است. برعلاوه میتوانم با اطمینان بگویم که ترامپ با چنین تصامیم ناسنجیده خود، حالا اسرائیل را به جنگ بزرگ و خونین با نیرو بزرگ و قوی انتفاضه روبرو می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала