ایجاد 20 مسیر توریستی در بارۀ فوتبال برای جام‌ جهانی در نیژیگورود

© Sputnik / Roman Vladimirov /  مراجعه به بانک تصاویر در ولایت نیژیگورود بیش از 20 مسیر توریستی برای مسابقات قهرمانی جهان در باره فوتبال FIFA 2018 ایجاد شده
در ولایت نیژیگورود بیش از 20 مسیر توریستی برای مسابقات قهرمانی جهان در باره فوتبال FIFA 2018 ایجاد شده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات ولایت نیژیگورود مسیرهای توریستی در سه جهت برای مهمانان آماده ساخته که به این منطقه در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در باره فوتبال FIFA 2018 می آیند.

آژانس تاس به حواله گلیب نیکیتین کفیل ولایت نیژیگورود خبر داد که همین اکنون بیش از 20 سیرعلمی طرح شده اند.

نیکیتین معلومات داد:« حالا کار سازماندهی سیاحت ها را در سه جهت پیش می بریم. اولاً — این تشکل پروگرام های پذیرش مهمانان مسابقات قهرمانی کلاس luxury، دوم — سازماندهی سفرها از طرف کمپنی های توریستی نیژیگورود و روسیه برای مسابقات قهرمانی جهان در باره فوتبال FIFA 2018 در باره سفرهای بین المنطقوی، عمدتاً از مسکو به نیژنی نوگورود و بعداً در شهر می باشد، جای که بازی نوبتی صورت میگیرد. و بالاخره، سوم، سفرهای سیاحتی پیاده و موتری — پیاده در نیژنی نوگورد. بصورت مقدماتی ما بیش از 20 مسیر با دیدار از نیژنی نوگورود و مراکز توریستی ولایت طرح نموده ایم».

به گفته او، سفرهای luxury همین اکنون در معرض فروش آزاد قرار دارند و پیشنهادات مسوولان عرصه سیاحتی نیژیگورود مراحل منظوری خود را طی میکنند.

گلیب نیکیتین افزود:« برای آشنایی با تاریخ، فرهنگ و پوتنسیال توریستی شهر علاقمندان میتوانند از خدمات راهنمایان در پنج مسیر پیاده استفاده کنند که با درنظرداشت محل موقعیت دوستداران مسابقات قهرمانی فوتبال جهان، آماده شده اند. سفر در مسیرهای سیاحتی هم با همراهی راهنما و هم بصورت مستقلانه به وسیله نقشه ها و ضمیمه های موبایل ممکن خواهد بود».    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала