آمادگی مالیزیا برای دفاع از بیت المقدس

© Fotolia / Farizun Amrodآمادگی مالیزیا برای دفاع از بیت المقدس
آمادگی مالیزیا برای دفاع از بیت المقدس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالیزیا برای دفاع مسلحانه از قدس اعلام آمادگی کرد

به دنبال اقدام اخیر امریکا در به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی، وزیر دفاع مالیزیا برای دفاع مسلحانه از قدس اعلام آمادگی کرد.

اسپوتنیک به نقل از تودی آنلاین، هشام الدین حسین وزیر دفاع مالیزیا در هفتاد و یکمین نشست عمومی حزب «یومنو» از آمادگی قوای مسلح این کشور برای اعزام شدن به شرق میانه و دفاع از قدس خبر داد.

وی در این خصوص اعلام کرد: به دنبال اقدام اخیر امریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی، نیروهای مسلح مالیزیا آماده هستند تا در صورت لزوم برای دفاع از این شهر به شرق میانه اعزام شوند.

هشام الدین حسین در ادامه افزود: ما هفته گذشته با شنیدن این اخبار نگران کننده که می تواند ثبات جیوپلیتیک جهانی را تحت تأثیر قرار دهد، متعجب شدیم. ما آماده اجرای هر دستوری از سوی سرقوماندان عمومی قوای مسلح مالیزیا هستیم.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا هفته گذشته در یک سخنرانی رسمی در کاخ سفید اعلام کرد که «قدس» را به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی به رسمیت می شناسد. این اقدام دولت امریکا خشم مسلمانان را در سراسر جهان برانگیخت و بسیاری از کشورها از جمله مالیزیا که همیشه حامی فلسطینیان بوده است، این اقدام امریکا را محکوم کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала