کارشناس راجع به اعلامیه های غرب در باره سوریه میگوید:«جنگ – نه تنها در میدان های نبرد جریان دارد»

© Sputnik / Sergey Pivovarovکارشناس راجع به اعلامیه های غرب در باره سوریه میگوید:«جنگ – نه تنها در میدان های نبرد جریان دارد»
کارشناس راجع به اعلامیه های غرب در باره سوریه میگوید:«جنگ – نه تنها در میدان های نبرد جریان دارد» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه بر اعلامیه های امریکا و اروپا در باره اینکه گویا نقش عمده را در پیروزی بر داعش در سوریه ایتلاف غربی بازی نموده، تبصره نموده است.

سیاست دان سرگی کزلوف در مصاحبه با رادیو سپوتنیک ضمن اظهار نظر راجع به دلایل چنین اعلامیه ها چنین تبصره نموده است. در اعلامیه وزارت دفاع روسیه گفته شده، ایتلاف تحت رهبری امریکا طی سه سال موجودیت خود فقط چندی قبل اولین «نتیجه» در مبارزه با «دولت اسلامی» (داعش — سازمان تروریستی ممنوع در روسیه — تبصره مدیریت مسوول) در سوریه، با نابودسازی رقه و باشندگان آن توسط بمباردمان های کتلوی بدست آورده است.

© Sputnik / Natalja Seliwerstowa /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناس راجع به اعلامیه های غرب در باره سوریه میگوید:«جنگ – نه تنها در میدان های نبرد جریان دارد»
کارشناس راجع به اعلامیه های غرب در باره سوریه میگوید:«جنگ – نه تنها در میدان های نبرد جریان دارد» - اسپوتنیک افغانستان
کارشناس راجع به اعلامیه های غرب در باره سوریه میگوید:«جنگ – نه تنها در میدان های نبرد جریان دارد»

قبلاً ژان-ایو لی دریان وزیر دفاع فرانسه از این اظهار تعجب نموده بود که روسیه پیروزی بر سازمان تروریستی داعش در سوریه را «تصاحب نموده». به گفته وزیر، نظامیان روسیه «با تاخیر معین» کمک به بشار اسد رئیس جمهور سوریه آغاز کردند و در نهایت امر، دیرالزور را آزاد ساختند. نظامیان و سیاستمداران امریکایی نیز قبلاً اعلامیه های مشابه ایراد کرده بودند.
در وزارت دفاع روسیه اظهار داشته که نیروهای ایتلاف بین المللی به هسته جنگجویان داعش اجازه ترک کردن آزادنه رقه و پیوستن با دیگر جنگجویان در دیرالزور دادند.
در وزارت دفاع روسیه اعلام داشتند:« از همینرو اگر نیروهای ایتلاف بین المللی در شکست داعش در سوریه کدام نقش مثبت هم داشته باشد، پس این بصورت استثنایی اینست که ایتلاف نتوانست با بمباردمان های کتلوی مانند رقه شهرهای دیگر سوریه را نابود سازد».
وزارت دفاع روسیه دیروز اعلام داشت که اکثریت نزدیک شدن های طیارات روسیه و امریکا در آسمان سوریه با تلاش های نیروی هوایی امریکا به ایجاد مزاحمت در امر نابودسازی داعش مربوط می باشند.
در وزارت دفاع روسیه یاداوری کردند که ایتلاف بین المللی تحت رهبری امریکا، با تفاوت از نیروهای هوایی — فضایی روسیه، در سوریه بصورت غیرقانونی فعالیت میکنند.
سرگی کزلوف، سیاست دان و رئیس فاکولته سیاست و مناسبات بین المللی انستیتوت اداره سایبیریا در مصاحبه با رادیو Sputnik بر اعلامیه های امریکا و اروپا چنین تبصره نمود:« جنگ نه تنها در میدان های نبر در سوریه و عراق جریان دارد. همزمان در ساحه اطلاعاتی «مبارزه به خاطر پیروزی بر داعش» جریان دارد. ایتلاف نامنهاد بین المللی تحت رهبری امریکا تمام مساعی بخرج میدهد، تا پیروزی را از آن خود سازد. پیروزی های روسیه و اردوی سوریه که بار سنگین اساسی در این مبارزه بر دوش کشیدند، بدون شک، کاهش داده خواهد شد. چون جنگ به فاصله کافی دورتر از امریکا و اروپا جریان دارد، برای بخش کتلوی مردم که چنین اعلامیه ها به آدرس آنها صادر میشوند، نسبت به حوادث واقعی در سوریه، وزن زیادی خواهند داشت».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала