چرا در پنتاگون خروج نیروهای روسیه را از سوریه «ندیدند»؟

© Sputnik / Vladimir Smirnov /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناس: چرا در پنتاگون خروج نیروهای روسیه را از سوریه «نه دیدند»
کارشناس: چرا در پنتاگون خروج نیروهای روسیه را از سوریه «نه دیدند» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در وزارت دفاع روسیه به اعلامیه پنتاگون راجع به خروج نیروهای روسیه از سوریه پاسخ دادند. کارشناس ولادیمیر فیتین در مصاحبه با رادیو اسپوتنیک عکس العمل وزارت دفاع امریکا را در باره خروج نیروهای روسیه از جمهوری عربی «کاملاً قابل فهم» خواند.

تورن جنرال ایگور کاناشینکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام داشت،اعلامیه پنتاگون راجع به خروج نیروهای روسیه از سوریه بی خبری امریکا را از اوضاع واقعی نشان میدهد.
کاناشینکوف گفت:« اعلامیه ذهنی گرایانه نمایندگان پنتاگون، به ارتباط خروج /عدم خروج نیروهای روسیه از سوریه، نه تنها آرزوی بد پنهان شده آنها را در این مورد افشا میکند، تا ما در آنجا نباشیم، بلکه بی خبری امریکا از اوضاع واقعی در روی زمین نشان میدهد».

© Sputnik / Alexander Vilfکارشناس: چرا در پنتاگون خروج نیروهای روسیه را از سوریه «نه دیدند»
کارشناس: چرا در پنتاگون خروج نیروهای روسیه را از سوریه «نه دیدند» - اسپوتنیک افغانستان
کارشناس: چرا در پنتاگون خروج نیروهای روسیه را از سوریه «نه دیدند»

قبلاً جگرن ادریان رئینکین-هیلویی نماینده وزارت دفاع امریکا اعلام داشته بود که «کاهش قابل ملاحظه تعداد نیروهای روسیه در سوریه توسط اداره نظامی امریکا ثبت نشده است».
کاناشینکوف اظهار داشت:«اگر بازگشت طبیبان نظامی، ماین پالان، پولیس نظامی در پروازهای طیارات روسیه و تخنیک جنگی به بنادر بحری روسیه در تلویزیون های امریکا نشان نمی دهند — این مشکل پنتاگون است. حل آن بطور کامل در توان اداره نظامی، با عیارساختن تلویزیون به چینل های روسیه یا اروپایی، می باشد.
ولادیمیر فیتین کارشناس انستیتوت تحقیقات استراتیژیک روسیه در مصاحبه با رادیو Sputnik اظهار عقیده نمود که اعتراف بر پیروزی بر «دولت اسلامی» (داعش — سازمان تروریستی ممنوع در روسیه — تبصره مدیریت مسوول) به نفع پنتاگون نمی باشد.
ولادیمیر فیتین گفت:« قبلاً در وزارت دفاع امریکا اعلام داشته بودند که نظامیان امریکایی باید در سوریه تا پیروزی نهایی بر داعش باقی بمانند. و این بدان معنی است که برای همیش در آنجا باقی بمانند، چون همیشه میتوان کدام تروریست فراری را در کشور بعد از چنین منازعه طولانی پیدا کرد. تائید این که روسیه نیروهای خود را خارج می سازد — این به معنی نشان دادن آنست که واقعاً هم، مبارزه اساسی باداعش خاتمه یافته و گروه های بزرگ آن درهم کوبیده شده اند. و اساس برای امریکایان در مورد ادامه حضور نظامی خود در این کشور وجود ندارد. از همینرو عکس العمل پنتاگون کاملاً قابل فهم است: آنها میخواهند بگویند که گویا، هرچیز دوام دارد و روسیه فقط ظاهراً نشان میدهد که نظامیان خود را خارج می سازد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала