وزارت دفاع روسیه: وضعیت واقعی سوریه در اختیار امریکا نیست

© Sputnik / Press-service of the Ministry of Defence of the Russian Federationوزارت دفاع روسیه: وضعیت واقعی سوریه در اختیار امریکا نیست
وزارت دفاع روسیه: وضعیت واقعی سوریه در اختیار امریکا نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه در واکنش به اظهارات مقام های پنتاگون گفت، روسیه نیروهای خود را در سوریه زیاد کاهش نمی دهد.

U.S. President Donald Trump, center, puts on a jacket beside first lady Melania Trump, as President Trump meets the US troops at the U.S. Yokota Air Base, on the outskirts of Tokyo, Sunday, Nov. 5, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: «پیروزی بر داعش در سوریه کار امریکاست»
به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کوناشینکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه گفت:- "پنتاگون امیدوار است که نیروهای روسی از سوریه بیرون شوند و این تنها یک آرزوی بد پنهانی آنها است، چرا که ایالات متحده امریکا وضعیت واقعی سوریه را در اختیار ندارد".

کوناشینکوف در ادامه گفت:- "پنتاگون به عمد جامعه بین المللی و مردم امریکا را فریب می دهد، چرا که هیچ زمینه و حتی بهانه ای رسمی برای حضور نیروهای امریکایی در سوریه وجود ندارد".

علاوه بر این، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه گفت: من از اینکه پنتاگون گفته است، که ایالات متحده امریکا و ائتلاف در سوریه تا پایان شکست داعش در سوریه باقی خواهند ماند، تعجب می کنم.

یادآوری می کنیم، که مقام های پنتاگون این سخنان را پس از آن اظهار کردند، که دونالد ترامپ رهبر امریکا گفت: ایالات متحده امریکا در عراق و سوریه داعش را شکست داد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала