تلاش پیر زن برای جلوگیری از درگیری نظامیان اسرائیلی و فلسطینی‌ها+ویدیو

© Sputnik / Issam Al-Rimawi /  مراجعه به بانک تصاویر تلاش پیر زن برای جلوگیری از درگیری نظامیان اسرائیلی و فلسطینی‌ها+ویدیو
تلاش پیر زن برای جلوگیری از درگیری نظامیان اسرائیلی و فلسطینی‌ها+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در انترنت ویدیوی یک زن سالخورده نشر شده است که تلاش دارد تا از درگیری میان نیروهای اسرائیلی و معترضین فلسطینی جلوگیری کند.

کانال Ruptly در شبکه یوتیوب ویدیویی را منتشر کرده است که در آن یک زن سالخورده غیر مسلح را دیده می‌شود که تلاش دارد نیروهای اسرائیلی و معترضین فلسطینی را در بیت لحم از هم جدا کند و از درگیری میان شان جلوگیری کند.

در ویدیو دیده می‌شود که این زن چندین بار به نظامیان مراجعه می‌کند، برای‌شان درمورد چیزی توضیح می‌دهد و آنها را وادار به پایین‌نمودن سلاح می‌سازد. وی درخواست مشابه را از معترضینی که سنگ به دست دارند، می‌کند.

قبل از این گزارش شده بود که در بیت لحم و چندین محل رهایشی دیگر درگیری ها آغاز شده اند. این درگیری‌ها در نتیجه اعتراضات گسترده فلسطینی‌ها برضد تصمیم اخیر دولت امریکا مبنی بر به رسمیت شناختن اورشلیم/بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل، آغاز شده اند.

دونالد ترامپ رییس ‌جمهوری امریکا، در سخنرانی ۶ دسمبر در کاخ سفید، بیت‌المقدس یا اروشلیم را به عنوان پایتخت اسراییل به رسمیت شناخت و به وزارت خارجۀ این کشور دستور داد تا برای انتقال سفارت امریکا از تل‌آویو به اورشلیم/بیت‌المقدس آمادگی بگیرد.

عملی که برخلاف قطعنامۀ شورای امنیت و نظر اکثریت کشورهای جهان از جمله متحدان امریکا در اروپا، جهان عرب و جهان اسلام بود. کشورهایی که باور دارند این اقدام می‌تواند بر چشم‌انداز حل جامع و عادلانۀ اختلاف فلسطین و اسراییل، تأثیر منفی بگذارد. این اقدام ترامپ و قراردادن امریکا فراتر از قوانین بین‌الملی، موجی از خشم را در جهان برانگیخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала