هشدار احزاب راست به «متلاشی کردن درونی» اتحادیۀ اروپا

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار احزاب راست به «متلاشی کردن درونی» اتحادیۀ اروپا
هشدار احزاب راست به «متلاشی کردن درونی» اتحادیۀ اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشست «ضد مهاجرات» با حضور مقامات احزاب راست کشورها در پراگ برگزار شد و در آن رهبر «جبهۀ ملی» فرانسه گفت که اتحادیۀ اروپا در حال از دست دادن تنفس بوده و وقت آن رسیده است تا از درون متلاشی شود.

به گزارش اسپوتنیک، مارین لی‌ پین در نشست این حزب ضد مهاجرت ابراز امیدواری کرد تا اروپا را متلاشی کنند، او گفت: «اروپا نفس کشیدن را از دست می‌دهد، من امیدوارم که ما بتوانیم این اتحادیه را از درون متلاشی کنیم. ما باید مثل فاتحان رفتار کنیم.»

در این نشست همچنان گیلت ولدرز رهبر حزب آزادی هالند، لورنتسو فنتانا نمایندۀ ایتالیایی پارلمان اروپا، گیوگر مایر رهبر حزب آزادی اتریش، اعضای فراکسیون تازۀ احزاب راست در پارلمان اروپا به نام «ملت‌های آزاد اروپا» و نمایندگانی از بلجیم، پولند، بریتانیا و آلمان شرکت کرده بودند.

مارین لی پین اظهار داشت که اتحادیۀ اروپا سبب شده است تا اروپا به عنوان یک قاره به سوی خودکشی خود در حال حرکت باشد. وی گفت که تمام کشورهای اروپا باید از غرق شدن توسط اتحادیۀ اروپا، رهایی یابند.

رهبر «حزب آزادی و دموکراسی مستقیم» چک که برگزار کنندۀ نشست پراگ بوده است، گفت که اتحادیۀ اروپا در تلاش امتحان یک حکومت «متمرکز توتالیتار» در این قاره است و آیندۀ این قاره به غیر متمرکز شدن اقتصادی و سیاسی آن بستگی داره دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала