فیسبوک تاثیرات مثبت و منفی شبکه‌های اجتماعی را نام‌برد

© Sputnik / Natalia Seliverstovaفیسبوک تاثیرات مثبت و منفی شبکه‌های اجتماعی را نام‌برد
فیسبوک تاثیرات مثبت و منفی شبکه‌های اجتماعی را نام‌برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه اجتماعی فیسبوک با انجام تحقیقات به این نتیجه رسیده است که شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به صحت مردم ضرر وارد کنند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام نموده است که اگر کاربران از شبکه‌های اجتماعی تنها برای بازدید از خبرها استفاده کنند و با افراد دیگر ارتباط برقرار نکنند، شبکه‌های اجتماعی می‌توانند بالای این افراد تاثیرات منفی وارد کنند.

محققین فیسبوک به این نتیجه رسیده اند که "خواندن آنلاین در مورد افراد دیگر می‌تواند منجر به تاثیرات منفی شبکه‌های اجتماعی شود".

شبکه فیسبوک قبل از این در میان دانشجویان دانشگاه میچیگان یک آزمایش انجام داد.
در این آزمایش یک گروه دانشجویان تنها اخبار و پوست‌های دیگران را در شبکه‌های اجتماعی به خوانش می‌گرفتند، در حالیکه گروه دیگر آنها پوست‌هایی به اشتراک می‌گذاشتند و با دوستان شان ارتباط برقرار می‌کردند. در اخیر روز معلوم شد که دانشجویان گروه اول نسبت به دانشجویان گروه دوم احساس بدتر داشتند.

در بلاگ شبکه اجتماعی فیسبوک آمده است - «برقراری روابط با افراد — تبادله پیام‌ها، پوست‌ها و نظریات با دوستان نزدیک و بیادآوردن خاطرات روابط گذشته منجر به بهبود وضعیت صحی و روانی می‌شود

فیسبوک با اشاره به اهمیت چگونگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی یادآور شده است که با در نظر داشت این امر، می‌توان شاهد تاثیرات مثبت و منفی استفاده از این شبکه‌ها بر کاربران آن بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала