هشدار وزارت داخله از وجود مواد زهری در محصولات لبنی پاکستانی

CC0 / / هشدار وزارت داخله از وجود مواد زهری در محصولات لبنی پاکستانی
هشدار وزارت داخله از وجود مواد زهری در محصولات لبنی پاکستانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس مکتوب معینیت ارشد امنیتی وزارت داخله افغانستان، سازمان استخبارات پاکستان با استفاد از نام دو شرکت معتبر این کشور در صدد انتقال لبنیات سمی به افغانستان می باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، معینیت ارشد امنیتی وزارت داخله هشدار داده است تا شهروندان هنگام خرید شیر با مارک های every day و milk pak متوجه باشند تا کالای اصلی را بخرند.

براساس مکتوب شماره 16609 وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان، سازمان استخبارات پاکستان (آی اس آی) با استفاده از نام این دو شرکت، شیر و قیماق آلوده با مواد سمی (زهری) را وارد افغانستان می‌کند که مواد سمی آن بر سیستم اعصاب انسان تأثیر منفی می‌گذارد.

در مکتوب معینیت ارشد امور امنیتی وزارت داخله به نهاد های مرتبط به این وزارت چنین آمده است: «اطلاع واصله از یک منبع رسمی حاکیست؛ اخیراً سازمان آی اس آی پاکستان یک باب فابریکه تولید لبنیات شیر قیماق را در مارک دو کمپنی مطرح لبنیات سازی آن کشور ایجاد نموده است. قابل ذکر است سازمان مذکور در بین لبنیات مواد سمی را که نوعیت آن تا کنون تثبیت نگردیده است، مخلوط می‌کند و بعد از بسته بندی وارد افغانستان می شود.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала