الهام گرفتن یک پولیس از قاچاقچی مواد مخدر

© Fotolia / YuliyamНаркотики в свернутой банкноте
Наркотики в свернутой банкноте - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک افسر پولیس بریتانیا، دانیل ایمسن، متهم به کشت غیر قانونی مواد مخدر شد.

A firearm and 154 pounds of heroin worth at least $50 million are displayed at a Drug Enforcement Administration news conference. - اسپوتنیک افغانستان
تحت البحری های قاچاقبران مواد مخدر
به گزارش اسپوتنیک، این مرد از طرح سریال های معروف الهام گرفته و به عنوان مثال از هنرمند که نقش مرکزی را در یک سریال بازی می کرد تقلید کرده است.

مثال برای پولیس شخصیت والتر وایت در سریال "از راه به در شدن" بود. در این سریال وایت معلم کیمیا زحمتکش و بی‌حاشيه یک مکتب است که در ابتدای داستان متوجه می‌شود دارای سرطان ریه است. او پیش از فرارسیدن مرگش، برای تأمین مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز پیشین خود، جسی پینکمن شروع به تولید و پخش مت‌آمفتامین می‌کند اما رفته رفته به اين كار آلوده شده و خود تبديل به يكی از بزرگترين مافيای مواد مخدر در جنوب ايالات متحده می‌شود.

ایمسن پس از یک حادثه که در تنیجه آن مجروح شد به کشت خشخاش پراخت. 

این افسر پولپس بعد از بازگشت به کار، تصمیم گرفت که زندگی دوگانه را آغاز کند؛ او بزور از یک راننده لیسانس موترش را گرفته و دو خانه را به نام وی اجاره گرفته تا در آن به کشت ماری جوانا بپردازد.

باید گفت که طی یک عملیات نظامی در خانه ایمسن، مزارع ماری جوانا یافت شده و علاوه بر این، پولیس 22.5 هزار پوند استرلینگ را به صورت نقدی نیز پیدا کرد.

بعد از تحقیقات و بررسی دوربین های نظارتی در خانه ایمسن، می توان گفت که او یکی از دوست داران  سریال "از راه به در شدن" بود و به طور مداوم تی شرت با یک عکس از والتر وایت را به تن داشت. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала